مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان گفت : از ابتدای امسال تا کنون 23 میلیارد تومان اعتبار در 28 عرصه اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان پرداخت شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازسرهنگ جعفری با اشاره به اینکه در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق بوده ایم افزود : این میزان اعتبار بنا بر ظرفیت های استان با اولویت روستاها برای اجرای طرح های مختلف از جمله شیلات ،پرورش ماکیان،دام و طیور کشاورزی و زنبور داری پرداخت شده است .

وی تصریح کرد : بر اساس نیاز سنجی های انجام شده توسط سپاه در سطح استان کشاورزی و دامداری در سیستان و بسته بندی خرما در بلوچستان مورد هدف قرار گرفت که سعی کردیم با ارائه تسهیلات زمینه را برای تولید، برندسازی ،بازاریابی ، فروش را برای متقاضیان فراهم کنیم .

وی خاطرنشان کرد : بیشتر کشاورزان استان با مشکل فروش و بازاریابی محصولشان روبرو بودند که با ایجادسایت ها و مراکز فروش به حل این مشکل اقدام کرده ایم . همچنین توانسته ایم با پرداخت تسهیلات برای دستگاههای تبدیلی و بسته بندی چرخ تولید بازاریابی و فروش را به گردش درآوریم .

وی عنوان کرد : بسیج سازندگی سپاه سلمان استان به منظور رونق کشاورزی و تولید محصولات سبز و ارگانیک اقدام به تامین آب مورد نیاز کشاورزان مرزنشین از طریق حفر 176 حلقه چاه کرده است .

وی با انتقاد از اینکه نبود دستگاههای بسته بندی محصول خرما باعث شده خرمای استان به نام دیگر استانها صادر شود خاطرنشان کرد : سپاه سلمان استان با پرداخت تسهیلات برای وارد کردن دستگاههای بسته بندی و کمک به برند سازی زمینه را برای صادرات این محصول بنام استان به دیگر نقاط کشور و کشورهای همسایه را فراهم کرده است .

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.