مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: متاسفانه تنها 62 مربی رسمی پرورش اندام و بدنسازی در استان داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: متاسفانه تنها 62 مربی رسمی پرورش اندام و بدنسازی در استان داریم، واین در حالیست که 400 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در استان فعالیت دارند که اکثر آنها بدون مجوز هستند.

مجتبی جوهری در مجمع انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه که امروز ( پنجشنبه، 24 دی) با حضور ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی برگزار شد، استان کرمانشاه را یک استان ورزشی دانست و گفت: از 48 هیات ورزشی که در استان فعال است، بیش از 25 هیات دارای ورزشکار ملی‌پوش هستند و در بعد ملی حضور پررنگ دارند.

جوهری در ادامه با بیان اینکه تاکنون 28 مجمع انتخاباتی در  هیات‌های ورزشی استان انجام شده، تاکید کرد: این آخرین مجمع بود که در سلامت کامل برگزار شد و حالا هیچ هیات ورزشی در استان با سرپرست اداره نمی‌شود، در حالیکه در گذشته هیات‌هایی داشتیم که چندسال با سرپرست اداره می‌شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه به ورزش پرورش اندام و بدنسازی و زیرشاخه‌های آن نیز اشاره کرد و این ورزش را فوندانسیون سایر ورزش‌ها دانست.


انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.