آیت الله علما گفت: از همان آغاز پیروزی انقلاب، آمریکاییها ما را با هدف فلج کردن اقتصادمان، تحریم کردند و توسط گروهکها و عواملشان برای انقلاب نوپای ما مزاحمتهایی ایجاد کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته  اظهار کرد: رهبر انقلاب در سخنرانی اخیرشان بر2نکته مهم در پیوند با انتخابات تاکید کردند که نخست دعوت از همه مردم با هرسلیقه ای برای رای دادن بود و نکته دیگر نیز انتخاب فرد اصلح، با تقوا و دلسوز می باشد.

وی از مردم کرمانشاه خواست با تأسی از بیانات رهبری، ضمن حضوری همه جانبه در این انتخابات، افرادی را برگزینند که مومن، دلسوز، خدمتگزار و در رکاب ولی فقیه باشند.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برخورد قاطعانه نشان داد که ایران یک قدرت جهانی است و همین که خود آمریکاییها اذعان کردند که در حادثه ورود  به حریم آبهای کشورمان تحقیر شده اند، دلیل توان و اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی گفت: درست است که مشکلاتی داریم اما با این حال همچنان ما یک قدرت مهم هستیم ولی از مسئولان هم می خواهیم که با اتکای به توان و داشته های داخلی، برنامه اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب را در دستور کار قرار دهند زیرا نگاه صرف به منابع نفتی و گازی اشتباه است.

آیت الله علما افزود: از همان آغاز پیروزی انقلاب، آمریکاییها ما را با هدف فلج کردن اقتصادمان، تحریم کردند و توسط گروهکها و عواملشان برای انقلاب نوپای ما مزاحمتهایی ایجاد کردند اما انقلاب اسلامی به راه خودش ادامه داد و اقتدارش روز به روز بیشتر شد.

وی تاکید کرد: دشمنان از اینکه ایران اسلامی به الگویی در جهان تبدیل شود، هراس دارند و این همه تحریم، مانع تراشی و ایجاد گروهکهای تکفیری نیز در همین راستا می باشد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.