رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: گروه های سیاسی می توانند با ایجاد شور و نشاط سیاسی زمینه حضور هرچه بیشتر مردم را در انتخابات فراهم کنند.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابامت باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رحیمی در بیست وسومین جلسه ستاد انتخابات استان اضافه کرد: طبق فرمایشات رهبری باید فضایی فراهم شود که همه  افراد ازگروه ها و جریانات سیاسی مختلف وارد عرصه انتخابات شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همچنین برسلامت و شفافیت انتخابات تاکیدکرد و گفت:  شایعات ارامش جامعه را برهم می زند و همه باید تابع قانون باشیم.

رحیمی باتاکیدبرحفظ وحدت، از داوطلبان انتخاباتی خواست اختلافات قومیتی رودامن نزنند و باعث تفرقه نشوند.

وی اضافه کرد: انتخابات پرشورو حداکثری اقتداروامنیت ملی رابه ارمغان می آورد.

حجت الاسلام قابل رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان قزوین هم در این جلسه انتشار هجو و یا هر گونه مطلب یا محتوای توهین آمیز علیه انتخابات و داوطلبان ، نشر هر گونه مطلب خلاف واقع مبنی بر تایید یا ردصلاحیت ها، استفاده از سایت ها و وبلاگ های رسمی یا نشریات رسمی مربوط به نهادها و دستگاه های دولتی برای بهره برداری در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، درج مطلب با محتوای تبلیغاتی نامزهای انتخاباتی خارج از مدت زمان مقرر شده  و انتشار هرگونه مطلب در جهت توهین، افترا و نشر اکاذیب به منظور بهره
برداری انتخاباتی ممنوع است و جرم تلقی می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.