در هفته فرهنگی شاهین‌شهر از دفتر شعر کودکان و نوجوانان و همچنین از یادنامه شهدای شاهین‌شهر در همایش تجلیل از خانواده شهدا رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شاهین‌شهر در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون برگزاری هفته بزرگداشت شاهین‌شهر اظهار داشت: یکی از مسائل مهم مطرح در حوزه موضوعات اجتماعی این است که مردم باید نسبت به شهر خود تعلق خاطر داشته و آنچه در شهر رخ می‌دهد را به خوبی حس کنند.

روح‌الله شاه رجبیان افزود: داشتن یک شهروند خوب بهترین نقطه و هدف ایفای نقش‌های سازمانی ما است که با آموزش‌های لازم بتوانیم یک فرد شهرنشین را به شهروندی که در مقابل مسئولیت‌های اجتماعی و شهروندی خود پاسخگوست تبدیل کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شاهین‌شهر بااشاره به برگزاری هفته نکوداشت شهر شاهین‌شهر در راستای آموزش‌های لازم به شهروندان تصریح کرد: اکنون این نگاه در شاهین‌شهر حاکم است که شهروند برای ما اهمیت بیشتری دارد و امکانات فراهم شده برای شهروندان زیرمجموعه این نگاه است..

وی ادامه داد: هم‌سو با نام شهر دانش و خلاقیت در حال شناسایی نخبگان این شهر هستیم و آیین نامه تجلیل از نخبگان که به تصویب شورای شهر رسیده است و در روز دانش و خلاقیت از روزهای هفته بزرگداشت شاهین‌شهر با حضور مقامات کشوری و استانی از این افراد تجلیل می‌شود.

شاه‌رجبیان با بیان اینکه شاهین‌شهر نخستین شهر استان است که در زمینه برگزاری هفته نکوداشت شهر فعالیت کرده اما امسال این بزرگداشت به شکل حرفه‌ای خواهد بود، خاطرنشان کرد: بیش از12 نخبه با شیوه بنیاد ملی نخبگان، بیش از 132 استعداد برتر و بیش از 400 فعال هنری،علمی و فرهنگی در این شهر شناسایی شده است و در زمان برگزاری همایش نخبگان در هفته شاهین‌شهر از آنها تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته شاهین‌شهر عنوان داشت: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به مردم در سمینار، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی با حضور چهره‌های برتر کشوری، برگزاری مسابقات کشوری کاراته، تجلیل از خانواده شهدا، اجرای مسابقات والیبال کشوری تیم هنرمندان، برگزاری بازارچه صنایع‌دستی بانوان در محل ساختمان نگارستان، برگزاری پرفورمنس‌هایی با موضوع شهروندی از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شاهین‌شهر تصریح کرد: برنامه تجلیل از خانواده معظم شهدا و میهمان ویژه‌ای از خانواده شهدای هسته‌ای، رونمایی از دفتر شعر کودکان و نوجوانان شاهین‌شهر طی برگزاری همایش شعر کودک و رونمایی از کتاب شهدای شاهین‌شهر از دیگر برنامه‌های این هفته است.
 

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.