در یادواره شهدای اطلاعات عملیات اطلاعات استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تعدادی از خانواده‌های شهدای اطلاعات تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،یادواره شهدای اطلاعات عملیات اطلاعات استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارالله اصفهان با حضور سردار رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از خانواده‌های شهدای اطلاعات عملیات به نمایندگی از 450 شهیدی که این یادواره به نام آن‌ها برگزار شده بود، از دستان مشاور رهبر انقلاب و دیگر مسؤولان لوح تقدیر گرفته و تجلیل شدند.

در ابتدا خانواده شهیدان نبی‌الله شاهمرادی، علی‌اصغر قجاوند، حمیدرضا رفیعی بر روی جایگاه قرار گرفته و از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

در ادامه شهدای شاخص استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند که از لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان شهیدان سید مصطفی سید احسن زاده و سعید امینی پور مورد تقدیر قرار گرفتند.

الیاس ارجمند از تیپ 44 قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری، ذبیح الله عاصی زاده از تیپ 18 الغدیر استان یزد و همچنین شعبانعلی زینلی و احمد نجات‌بخش لشکر زرهی 8 نجف اشرف اصفهان، یادشان گرامی داشته شد.

محمدرضا مغزیان از خطه کردستان و حسن احمدی شهید مدافع حرم از دیگر شهدای تجلیل شده در یادواره شهدای اطلاعات عملیات اطلاعات استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری بودند.

در پایان از علی عابدینی رزمنده و جانباز قطع نخاع تیپ 44 قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری که از پیشکسوتان اطلاعات عملیات است نیز تقدیر به عمل آمد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.