عرضه تخم مرغ قیمت دار با چاشنی مقاومت در بازار تا بازی قیمت طلا و سکه و استقبال بورس از شمارش معکوساجرای برجام از مهم ترین عناوین اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

تغییرات قیمتی انس جهانی و روند قیمتی طلا و سکه در بازار تهران طی هفته ای که گذشت به شرح زیر است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: شرکت پشتیبانی در راستای افزایش قیمت مرغ باید خرید خود را از مرغداران با برند خارجی بسته‌بندی و صادر کند.

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: متأسفانه در صنعت نساجی با توسعه تکنولوژی پیشرفت نکرده‌ایم و در این بخش از فناوری‌های روز عقب مانده‌ایم.

عضوهیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: پیشنهاد ما به دولت این است که کمیته‌ای از نمایندگان دولت و بخش خصوصی با اختیار تام برای رفع مشکلات اقتصاد پس از برجام تشکیل شود.

عدم اجرای حک شدن قیمت بر روی تخم مرغ موجب شده تا دلالان هر طور که می خواهند جولان دهند و در این میان مصرف کننده فقط ضرر کند.

نائب رئیس اتحادیه باغداران گفت: با توجه به پتانسیل کشور امکان صادرات محصولات کشاورزی با توناژ بالا به شرط بازار قطعی به روسیه وجود دارد.

قائم مقام معاون وزیر نفت در امور بازرگانی و بین الملل از پیش بینی سرمایه گذاری 200 میلیارد دلاری در صنعت نفت کشور در برنامه ششم توسعه خبر داد.

مدیر امور مالی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از پرداخت ماهانه بیش از دو هزار و 116میلیارد تومان یارانه توسط این شرکت خبر داد.

شمارش معکوس اجرای برجام و استقبال تمام قد بورس
برداشته شدن تحریم ها می تواند در بازار سرمایه آثاری داشته باشد که در حال حاضر برای بازار قابل پیش بینی نیست.

مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی گفت: با اجرای برجام ممکن است افزایش قیمت لبنیات صورت پذیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.