14 سناتور آمریکایی درباره قوانین جدید ضد ایرانی به جان کری نامه نوشتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، 14 سناتور آمریکایی طی نامه‌ای به جان کری اعلام کردند قانون جدید ویزا مخالف برجام نیست و ایران حق اعتراض به آن را ندارد.

به تازگی باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا قانونی را امضا کرد که طبق آن هر فردی در صورت سفر به کشورهای ایران، سوریه، سودان و عراق ملزم به طی فرایندهای خاص برای گرفتن روادید می‌شود.

پس از تصویب این قانون، جان کری در نامه‌ای به وزیر خارجه ایران اعلام کرده بود واشینگتن این قانون را به گونه‌ای اجرا خواهد کرد که مانع اجرای برجام نباشد.

این 14 سناتور در نامه به کری ضمن متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم از او خواسته‌اند به ظریف خاطرنشان کند تصویب قانون جدید با هدف تأمین منافع امنیت ملی آمریکا است و قوانین واشینگتن ضامن منافع ایران نخواهد بود. 

در این نامه آمده است از شما (جان کری) می‌خواهیم به آقای ظریف خاطرنشان کنید اصلاحات جدید در قانون معافیت از روادید، نه با نگاه به منافع ایران بلکه برای تضمین منافع امنیت ملی ایالات متحده به تصویب رسیده است.

اعضای کنگره آمریکا این طرح را بعد از تیراندازی‌ها در «سن‌برناردینو» در ایالت کالیفرنیا به بهانه مبارزه با تروریسم تهیه کردند. 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۵ دی ۱۳۹۴
نمایندگان رشوه خوار و بی مقدار آمریکائی به جای این که برای بهتر شدن اوضاع ملت آمریکا قانونگذاری کنند . از شروع کار روزانه به فکر قانونگذاری برعلیه ایران اسلامی به عنوان یک کشور با ثبات و بزرگ و تضمین کننده امنیت در منطقه هستند .
ملت آمریکا به جای این بی خرد ها باید نمایندگان خردمند به مجلسینشان بفرستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۵ دی ۱۳۹۴
قانون جدید ویزا مساوی با نابودی تمام ارتباطات مهم بین المللی ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
جالبه یه بارم ایرانی ها تو آمریکا بمب گذاری نکردن یا تحرکات تروریستی نداشتن، ولی هر اتفاقی میافته، هر بمبی منفجر میشه یا هر دیوونه ای خودشو منفجر میکنه، تحریم ها علیه ایران شدیدتر میشه!
آخرین اخبار