مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از وجود 400 باشگاه پرورش اندام در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجتبی جوهری گفت: از 48 هیات ورزشی که در استان فعال است، بیش از 25 هیات دارای ورزشکار ملی‌پوش هستند و در بعد ملی حضور پررنگ دارند.

وی با بیان اینکه مردم کرمانشاه مردمی ورزش دوست و با دیدگاه پهلوانی و قهرمانی هستند، تاکید کرد: با توجه به حضور مردم در تماشای مسابقات و استقبالی که از ورزش می‌شود می‌توان گفت از نظر علاقه مردم به ورزش جزو پنج استان برتر کشور هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: یکی از اهداف اصلی ما توسعه کمی ورزش برای مردم است که همه بتوانند از آن استفاده کنند.

به گفته این مسئول، توسعه کمی ورزش خصوصا برای ورزش‌هایی مانند بدنسازی و پرورش اندام که طرفدار زیادی دارد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوصپایگاه ورزش قهرمانی استان هم یادآوری کرد: در حال تجهیز دوباره این پایگاه بر اساس علم روز دنیا هستیم.

جوهری در ادامه با بیان اینکه تاکنون 28 مجمع انتخاباتی در هیات‌های ورزشی استان انجام شده، تاکید کرد: این آخرین مجمع بود که در سلامت کامل برگزار شد و حالا هیچ هیات ورزشی در استان با سرپرست اداره نمی‌شود، در حالیکه در گذشته هیات‌هایی داشتیم که چندسال با سرپرست اداره می‌شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه به ورزش پرورش اندام و بدنسازی و زیرشاخه‌های آن نیز اشاره کرد و این ورزش را فوندانسیون سایر ورزش‌ها دانست.

جوهری با بیان اینکه متاسفانه تنها 62 مربی رسمی پرورش اندام و بدنسازی در استان داریم، گفت: این در حالیست که 400 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در استان فعالیت دارند که اکثر آنها بدون مجوز هستند.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، پرورش ، تعداد ، زیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.