رئیس سازمان لیگ تیراندازی گفت: مسابقات لیگ برتر سلاح‌های بادی در بخش آقایان برای اولین بار به صورت فینال برگزار شد.

حسینی: برای اولین بار لیگ برتر فینال داشتسید جعفر  حسینی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری مسابقات هفته دهم لیگ برتر سلاح‌های بادی تصریح کرد: هفته دهم و یازدهم لیگ برتر سلاح‌های بادی آقایان با حضور 48 ورزشکاران از 7 تیم لیگ برتر در دو بخش تفنگ و تپانچه برگزار شد.

وی افزود: رقابت‌های این هفته به میزبانی شرکت‌های حفاری در سالن 80 خط مجموعه ورزشی پیگیری شد و در هر هفته یک  تیم استراحت داشتند.

حسینی در ادامه گفت: مسابقات لیگ برتر سلاح‌های بادی آقایان برای اولین بار به صورت فینال برگزار شد که در علمکرد تیراندازان نیز تاثیر گذار بود.

وی درباره علت برگزاری رقابت‌های لیگ برتر به صورت فینال اظهار داشت: برگزاری فینال در لیگ باعث انگیزه بیشتر تیراندازان برای رقابت می‌شود که این اتفاق باید زودتر از این می‌افتاد.

وی گفت: رقابت در فینال باعث نزدیکی بیشتر امتیازات تیراندازان می‌شود بنابراین فرصت بسیار خوبی است تا ورزشکاران توانایی‌هایشان را محک بزنند.

دبیر سازمان لیگ تیراندازی گفت: چون در آستانه مسابقات هند برای کسب سهمیه المپیک هستیم و ملی پوشان نیز در مسابقات لیگ شرکت می‌کنند فرصتی در جهت آمادگی آنها است.

وی ادامه داد: تا این هفته در لیگ برتر آقایان در بخش تپانچه نزاجا، آرتا پروتئین و پاس قوامین اول تا سوم هستند و در تپانچه نیز نزاجا، مقاومت با یک بازی کمتر و پاس قوامین به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

وی درباره کنارگیری تیم بعثت از لیگ برتر تیراندازان گفت: تیم بعثت در لیگ برتر بانوان و دسته یک آقایان تیم داشت اما به دلیل مشکلاتی که بوجود آمد از حضور در لیگ برتر انصراف داد که کناره گیری بعثت از تیراندازی لیگ را با مشکلات جدیدی رو به رو کرده است چون برنامه‌های لیگ از قبل برنامه ریزی شده بود با کنار رفتن یک تیم برنامه دیگر تیم‌ها دچار اختلال می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، فینال ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.