دبیر سازمان لیگ تیراندازی گفت: توان مالی فدراسیون به اندازه‌ای نیست که به همه باشگاه‌ها کمک کند بنابرین نیاز این به حضور حامیان مالی است.

حسینی: حامیان مالی از رشته تیراندازی حمایت نمی‌کنندسید جعفر حسینی دبیر سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هشتمین دوره از لیگ برتر تیراندازی یکی از با کیفیت‌ترین دوره لیگ بود که برگزار شد لیگ بسیار خوبی بخصوص در رده سنی جوانان و نوجوانان بود که نسبت به سال‌های قبل افزایش داشت.

وی ادامه داد:  امسال همه مسابقات طبق برنامه برگزار شد و حتی ما در زمان برگزاری مسابقات اینچئون لیگ را تعطیل نکردیم اما مشکلی که در این زمینه وجود داشت مشکل مالی بود که اکثر تیم از این موضوع شاکی  بودند.

حسینی گفت: وجود مشکل مالی در لیگ برتر نشان دهنده  حمایت نکردن اسپانسر و نداشتن حامی مالی تیم‌ها بود. عدم حضور حامیان مالی در باشگاه‌ها باعث ایجاد مشکلاتی برای باشگاه هستند و توان مالی فدراسیون هم به اندازه‌ای نیست که بتواند به همه باشگاه‌ها کمک کند.

دبیر ستاد سازمان لیگ تیراندازی گفت: پخش مستقیم مسابقات به جذب اسپانسر‌ها کمک بسیاری می‌کند برای مسابقات سال آینده هماهنگی‌هایی صورت گرفت تا از برخی مسابقات پخش مستقیم داشته باشیم.

حسینی افزود: با توجه به درخشش تیراندازان ما در اینچئون انتظار می‌رفت توجه بیشتری به تیراندازی صورت بگیرد ولی اینگونه نبود و ما همچنان مثل سال‌های قبل درگیر بودجه و امکانات بودیم.

حسینی گفت: ما این ظرفیت را داریم که سهمیه بیشتری از المپیک بگیریم به شرطی که هماهنگی‌ها و حمایت ها صورت بگیرد رسانه‌ها و تبلیغات می‌توانند کمک بسیاری به ما کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: لیگ پویاتر نوید دهنده تیم ملی توانمند است، با توجه به کیفیت و توانی که در هشتمین دوره لیگ دیده شد امید برای داشتن یک تیم ملی قوی‌تر بیشتر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار