همسر خانمی که در تصادف خیابان فاطمی جان باخته بود، گفت: به هیچ وجه زمان 15 دقیقه‌ای که برای انتقال همسرم از محل حادثه به بیمارستان ثبت شده‌، هیچ تاثیری در زنده بودن یا نبودن او نداشته است.

طی تصادفی که عصر روز شنبه ۲۸ آذر در نزدیکی میدان فاطمی تهران رخ داد، برخی شاهدان مدعی بودند که در رسیدگی به مصدوم خانمی که در نزدیکی یک بیمارستان خصوصی دچار حادثه شده بود، تأخیر صورت پذیرفته است.

همسر این خانم متوفی گفت: من یک پزشک هستم می دانم شدت ضربه باعث مرگ مغزی همسرم شد حدود چهار ساعتی هم که او حیات داشت با نگهداری کادر بیمارستان بود. البته اگر هر مصدومی در نخستین فرصت به بیمارستان برسد خیلی خوب بهتر است اما در این حادثه هیچ قصوری از طرف بیمارستان سجاد نیفتاده است.

وی با بیان اینکه تصاویر دوربین های ترافیک را پس از این حادثه مشاهده کرده است گفت: این دوربینها  از فاصله 10 تا 15 متری،  حادثه را ضبط کرده اند که زمان تصادف را 14:44 نشان می دهد.

وی گفت: براساس دوربین های بیمارستان ،ساعت سه یعنی 15 دقیقه پس از حادثه همسرم بستری شده بود که زمان قابل قبولی است.

همسر این خانم متوفی گفت: اگر ملاک ما قانون باشد بیمارستانها وظیفه ای در انتقال مجروحی که خارج از بیمارستان است ندارند اگر این اشتباه است قانون باید تغییر کند اما کادر بیمارستان سجاد به وظیفه انسانی خود عمل کرده اند و این جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان بعد اخلاقی را در نظر گرفته است نه بعد قانونی را،گفت: من هیچ آشنایی خاصی با کادر بیمارستان ندارم اما می دانم که تمام تلاش خود را کرده اند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.