کارگاه آموزشی آداب و مهارت های زندگی اسلامی به منظور آشنا شدن کارکنان با آموزه های اخلاقی و اسلامی در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یک دوره کارگاه آموزشی آداب و مهارت های زندگی اسلامی به منظور هر چه بیشتر آشنا شدن کارکنان این جمعیت با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان در ابتدای سخنان خود گفت: یکی از مهمترین دغدغه هایی که همه ما انسان ها داریم عاقبت بخیری است که قرآن کریم میفرمایید: عاقبت به خیری دغدغه نوع بشر است مخصوصا انسان هایی که گرایش به مکاتب الهی دارن و در راس آن دین مبین اسلام که بیشتر با این مفاهیم آشنایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا گودرزی در مورد غفلت از سرنوشت انسان ها در جامعه ابراز نارضایتی کرد و گفت: یک ضعف عمومی که جامعه ما دارد و ما هم مستثناء نیستیم غفلت از سرنوشت است ، زیرا انسان های استثناء بسیار اندک اند که قرآن کریم میفرماید:انسان هایی که اهل شکر هستند بسیار اندک اند.

او خاطر نشان کرد : سعادت دوبخش دارد که بخشی از آن به آسایش و بخش دیگر آن آرامش که این دو بخش بالی در کنار هم هستند.آسایش یعنی هر آنچه که در این دنیا میخواهیم و آرامش ذکر خدا را یاد کردن است.

وی در تشریح این دو بخش افزود: هر انسان سه حوزه فعالیت دارد؛حوزه تفکر ، حوزه گفتاری، حوزه رفتار و عملکرد هر فردی این سه حوزه را به خوبی انجام دهد به عامل آرامش رسیده است.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.