چهار شروری كه با اقدامات شرارت آميز خود باعث سلب آسايش ساكنان يكي از محله های شهر اصفهان شده بودند در عملياتی دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ جهانگیر كریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شكایت دو نفر از شهروندان مبنی بر اقدامات شرارت آمیز چهار جوان شرور در یكی از محله های شهر اصفهان ، مراتب دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از دو ماه انجام تحقیقات میدانی و اقدامات ویژه پلیسی ،سرانجام توانستند مخفیگاه های این افراد را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در دو عملیات جداگانه آنان را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

سرهنگ كریمی ، سرقت ، آدم ربایی ،‌تهدید و تیر اندازی ، ایجاد درگیری، مزاحمت برای نوامیس و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم را از جمله اعمال مجرمانه این متهمان عنوان كرد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش كرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم كند.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.