معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري سارق وسايل داخل خودرو با 44 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "جهانگير كريمي گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت باطري و دستگاه پخش خودروهايشان در منطقه غرب شهر اصفهان ، پيگيري ويژه اي از سوي كارآگاهان پايگاه غرب پليس آگاهي استان صورت گرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در اين زمينه تيم ويژه اي از كارآگاهان، مامور رسيدگي به اين پرونده شده و در قالب گشت هاي محسوس و نامحسوس در سطح حوزه به فعاليت پرداختند تا اينكه سرانجام در يكي از اين گشت زني ها فردي كه قصد سرقت از يك دستگاه خودروي پارك شده را داشت شناسايي و دستگير شد.

وي با بيان اينكه اين سارق تك رو بوده و به صورت كاملاً حرفه اي و با استفاده از شگردي خاص دست به سرقت مي زد ادامه داد: در تحقيقات صورت گرفته،متهم به 44 فقره سرقت داخل خودرو در شهر اصفهان اقرار كرد كه در اين زمينه پرونده تشكيل و وي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

سرهنگ كريمي تصريح كرد: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد خودروهايي كه توسط اين سارق مورد سرقت قرار گرفته بودند فاقد دزدگير و تجهيزات ايمني بودند كه در اين زمينه به شهروندان توصيه مي كنيم حتماً خودروهايشان را به تجهيزات ايمني نظير دزدگير، سوئيچ مخفي و قفل فرمان مجهز نموده و علاوه بر اين از قفل بودن درب ها و بالا بودن شيشه ها اطمينان حاصل كنند. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.