کرمانشاه؛

تایید صلاحیت 64 داوطلب انتخابات مجلس در استان کرمانشاه

صلاحیت 64 نفر از داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه تایید شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : در حوزه انتخابیه کرمانشاه 116 نفر برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده بودند که از 86 داوطلب رد صلاحیت و از 15 نفر تاییدصلاحیت در حوره انتخابیه کرمانشاه شده است .

مرادعلی تاتار سرپرست فرمانداری قصرشیرین نیز گفت :از 6 نفر در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب توسط هیات نظارت استان تایید صلاحیت شد.

تاتار افزود : در این حوزه انتخابیه 35 نفر ثبت نام کرده بودند که دو نفر آنها انصراف داده و پیش از این هم صلاحیت 29 نفر آنها در هیات اجرایی تایید شده بود.

افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب نیز از تایید صلاحیت 13 نفر توسط هیات نظارت استاندر حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو خبر داد.

شریف خسروی فرماندار کنگاور نیز تعداد داوطلبین تایید صلاحیت شده توسط هیات نظارت استان در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین را هشت نفر اعلام کرد.

به گفته پرویز ایده‌پور فرماندار پاوه هم در حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی 9 نفر توسط هیات نظارت استانتایید صلاحیت شده‌اند.

طبق اعلام صورت گرفته در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی نیز صلاحیت شش داوطلب توسط هیات نظارت استان تایید شده است.

مجموع داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه295 نفر بودند که در مرحله بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات‌های اجرایی صلاحیت 238 نفر تایید و صلاحیت 48 نفر احراز نشد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، تایید ، صلاحیت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.