کرمانشاه؛

داوطلبان وعده‌های دست نيافتنی ندهند

فرماندار هرسین گفت: داوطلبان شرکت در انتخابات نباید با وعده‌های دست نیافتنی توقعات دست نیافتنی در مردم ایجاد کنند.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یاور محمدی در جلسه شورای اداری هرسین اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه تحمیل شده به جمهوری اسلامی باعث بروز مشكلاتی هم برای دیگر كشورها که خواهان برقراری رابطه با ما بودند شده بود و هم مسیر رشد و پویایی اقتصاد ما را با چالش مواجه كرده بود که با انسجام مردم و درایت مقام معظم رهبری و تلاش شبانه روزی دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی و اقتدار نیروهای مسلح، مذاكرات با 6 قدرت بزرگ دنیا به بار نشست.

وی با بیان اینکه با برداشتن تحریم‌ها یك فضای جدید و امید آفرین بر روی نظام گشوده شده است، افزود: وظیفه همه ما این است كه با نگاه مثبت و تلاش مضاعف، فضای امیدوارانه را حفظ کنیم.

محمدی گفت: علیرغم تفاوت دیدگاه‌ها و اختلافات سیاسی و جناحی، این یك فرصت مناسب برای همه است و تبیین دستاوردهای این پیروزی بزرگ باید توسط كسانی كه وظیفه تبلیغ و راهگشایی دارند به عنوان یك دغدغه ملی مد نظر باشد. از طرف دیگر نباید با وعده های كاذب بگذاریم توقعات فزاینده در جامعه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه دولت در پیش بینی بودجه سال 1395 فضای جدید بعد از رفع تحریم‌ها را پیش بینی كرده است، گفت در راستای برنامه ششم توسعه و با توجه به مواد قانونی پیش بینی شده تكالیف دستگاه‌های اداری در این راستا مشخص شده است و با تلاش مضاعف وكار اجرایی فراوان و فراهم نمودن زمینه‌های مناسب مسیر حركت پیشرفت و توسعه را در مملكت هموار ساخت .

فرماندار هرسین اظهار کرد: دولت در راستای اقتصاد مقاومتی و فضای جدید كسب شده بدنبال پیوند اقتصاد كشور با اقتصاد جهانی است كه با مدیریت خوب دولتمردان این امر محقق خواهد شد .

فرماندار هرسین به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینكه به ایام انتخابات نزدیك می‌شویم باید فضایی پرشور برای حضور حداكثری مردم فراهم كنیم و با رعایت اصل بی طرفی و با توجه به كمال احترام به كاندیداها ثابت كنیم اجرای قانون وظیفه مهم روسای ادارات در امر انتخابات است و نباید بگذاریم اقدامات برخی افراد انتخابات را وارد حاشیه كند .

وی ادامه داد: كاندیداها نیز باید در مسیر قانون حركت و رفتار كنند و شأن خود و ارزشهای محلی و هنجارهای قانونی را رعایت كنند. کاندیداها نباید با وعده‌های دست نیافتنی توقعاتی كه در آینده منجر به نارضایتی در مردم خواهد شد ایجاد كنند .

انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.