کرمانشاه؛

استقرار 562 شعبه اخذ رای در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از استقرار 562 شعبه اخذ رای در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فضل الله رنجبرگفت : برای استقرار 562 شعبه اخذ رای برنامه ریزی شده و یک شعبه از این شعبات متعلق به اقلیت‌های مذهبی خواهد بود.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: در حوزه شهر کرمانشاه 419 شعبه کار اخذ رای از مردم را انجام خواهند داد، گفت: در حوزه شهر کرمانشاه 405 شعبه ثابت شهری در سطح مدارس، مساجد، ادارات، بانک‌ها و... کار اخذ رای را برعهده خواهند داشت، ضمن اینکه 14 شعبه سیار نیز در بیمارستان‌ها، پادگان‌های نظامی و... کار اخذ رای را انجام خواهند داد.

وی بیان داشت :برای ایجاد 50 شعبه اخذ رای در روستاهای حوزه شهر کرمانشاه برنامه‌ریزی شده است.

رنجبر در ادامه با بیان اینکه 116 داوطلب در حوزه شهرستان کرمانشاه برای شرکت در انتخابات مجلس متقاضی شده بودند، گفت: از مجموع این افراد دو نفر انصراف دادند و از 114 داوطلب باقیمانده 101 نفر آنها در هیئت اجرایی شهرستان کرمانشاه تایید صلاحیت و 13 نفر رد صلاحیت شدند.

رنجبر بیان داشت : در مرحله بعد و در هیئت نظارت استان 15 نفر تایید صلاحیت شدند که مراتب صلاحیت و عدم صلاحیت تمامی داوطلبان به آنها ابلاغ خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه افزود: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند سه روز مهلت دارند تا شکایات خود را برای رسیدگی به هیئت نظارت مرکزی تحویل دهند، زیرا روند رسیدگی به شکایات ادامه دارد.

رنجبر در ادامه اشاره ای هم به داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری داشت و گفت: در مجموع 17 نفر در استان کرمانشاه برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدا شده بودند که یک نفر انصرافی داشتیم اما کار تایید صلاحیت داوطلبان به مدت 30 روز در شورای نگهبان در حال بررسی است و از 21 بهمن ماه اسامی افراد تایید صلاحیت شده برای شروع تبلیغات رسمی به آنها ابلاغ خواهد شد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، استقرار ، شعبه ، اخذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.