فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از تداوم طرح پاكسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان زنجان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛ سرهنگ ایرج خانی پور اظهار کرد: اعتماد مردم به پلیس باعث جلب مشاركت‌های مردمی در تامین امنیت شده كه یكی از این همراهی‌ها رعایت قوانین و مقررات و توجه به هشدارهای پلیسی است.

وی ادامه ادامه داد: پیشگیری از وقوع جرائم با مشاركت عمومی و بسیج همگانی نتیجه بخش بوده و تضمینی برای آرامش و آسایش مردم است.

این مقام مسوول گفت: برخورد جدی با ناهنجاری های اجتماعی چون برخورد قاطع با اراذل و اوباش، آلودگی های صوتی، مزاحمت های كاروان های عروسی برای شهروندان ، معتادان پر خطر، خرده فروشان مواد مخدر ، موتورسیكلت سواران متخلف و ... را در اولویت اجرایی پلیس ذكر كرد.

خانی پور تصریح كرد: نگاه پلیس در حوزه اجتماعی همواره ایجاد نظم و آرامش جمعی است و می طلبد شهروندان در تحقق این مهم همچون گذشته و بیش از آن با پلیس مشاركت كنند.

فرمانده شهرستان زنجان اظهار کرد: پلیس برخورد قاطعانه با هر گونه ناهنجاری را برابر قانون در دستور كار خود دارد و شهروندان باید پلیس را یاری كنند.

وی به اجرای طرح ارتقاء امنیت در شهرستان زنجان اشاره كرد و گفت: روز گذشته با اجرای این طرح دو دستگاه موتورسیكلت توقیف ، 14 معتاد پر خطر جمع آوری چهار قبضه سلاح سرد كشف شد

انتهای پیام/ب


برچسب ها: تداوم ، امنیت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.