جانشين فرماندهی انتظامی استان تسريع در ارائه خدمات و تامين امنيت را از اهداف طرح مکنا عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفری در جلسه كمیته اجرایی طرح مكنا كلانتری 11 زنجان گفت: طرح مکنا گامی بلند در تکریم ارباب رجوع است که با اجرای آن رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس ارتقا می یاید.

این مقام انتظامی افزود: علم، عقل و تعهد باید در اجرا مشهود باشد لذا استاندارد سازی در کلیه حوزه های عملکردی همراه با رافت اسلامی از کلیه کارکنان مورد انتظار است و استمرار در طرح مکنا تحقق کامل تعالی در الگوهای رفتاری، تکریم ارباب رجوع، پویایی سازمانی و استفاده بهینه از منابع و امکانات را به همراه دارد.

سرهنگ جعفری با اشاره به روند رو به رشد اجرایی این طرح در استان زنجان، گفت: طرح مکنا گامی بلند در تکریم ارباب رجوع است که با اجرای آن رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس ارتقا می یاید.

وی اظهار کرد : یکسان‌سازی فعالیت‌ها و مراحل انجام کار ، ایجاد محیطی زیبا ، بهبود رفتار کارکنان ، استفاده از خلاقیت و نوآوری از مهمترین شاخص های حوزه درونی اجرای طرح مكنا است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: با اجرای طرح مدیریت كیفیت در نیروی انتظامی ، می توان اعتبار اجتماعی پلیس را در جامعه ارتقاء داده و جامعه محوری پلیس را به مرحله اجرا در آورد.

سرهنگ مراد جعفری در پایان بر ضرورت تجهیز كلانتری ها به اصول طرح مكنا و تهیه زیر ساخت های اولیه این طرح با هدف ارائه خدمات شایسته به مردم و جلب رضایت آنان تاكید كرد و گفت: اجرای هدفمند طرح مكنا گامی موثر در تعالی رفتار فردی و سازمانی بوده و بسترساز افزایش اعتماد عمومی به نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: تسریع ، امنیت ، مکنا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.