جانشين فرماندهي انتظامي استان تسريع در ارائه خدمات و تأمين امنيت را از اهداف سازماني اعلام و بيان داشت: پليس بايد با اجراي روش هاي نوين مديريت ، بهترين خدمات را به مردم ارائه نمايد.

به گزارش تسريع در ارائه خدمات و تامين امنيت از اهداف طرح مكنا استگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ مراد جعفري در جلسه كميته اجرايي طرح مكنا كلانتري 11 زنجان گفت : طرح مکنا گامي بلند در تکريم ارباب رجوع است که با اجراي آن رضايتمندي مردم از عملکرد پليس ارتقا مي يايد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: علم، عقل و تعهد بايد در اجرا مشهود باشد لذا استاندارد سازي در کليه حوزه هاي عملکردي همراه با رأفت اسلامي از کليه کارکنان مورد انتظار است و استمرار در طرح مکنا تحقق کامل تعالي در الگوهاي رفتاري، تکريم ارباب رجوع، پويايي سازماني و استفاده بهينه از منابع و امکانات را به همراه دارد. 

سرهنگ جعفري با اشاره به روند رو به رشد اجرايي اين طرح در استان زنجان، گفت: طرح مکنا گامي بلند در تکريم ارباب رجوع است که با اجراي آن رضايتمندي مردم از عملکرد پليس ارتقا مي يايد. 

وي اظهار داشت : يکسان‌سازي فعاليت‌ها و مراحل انجام کار ، ايجاد محيطي زيبا ، بهبود رفتار کارکنان ، استفاده از خلاقيت و نوآوري از مهمترين شاخص هاي حوزه دروني اجراي طرح مكنا مي باشد. 

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان، گفت : با اجراي طرح مديريت كيفيت در نيروي انتظامي ، مي توان اعتبار اجتماعي پليس را در جامعه ارتقاء داده و جامعه محوري پليس را به مرحله اجرا در آورد . 

سرهنگ مراد جعفري در پايان بر ضرورت تجهيز كلانتري ها به اصول طرح مكنا و تهيه زير ساخت هاي اوليه اين طرح با هدف ارائه خدمات شايسته به مردم و جلب رضايت آنان تاكيد كرد و گفت: اجراي هدفمند طرح مكنا گامي موثر در تعالي رفتار فردي و سازماني بوده و بسترساز افزايش اعتماد عمومي به نيروي انتظامي است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: زنجان ، طرح مکنا ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.