دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه‌اندازی پژوهش‌سرای مدل در جهت کمک به فعالیت دانش‌آموزان به عنوان الگو خبر داد.

مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: ستاد توسعه زیست فناوری نسبت به راه‌اندازی یک پژوهش‌سرای مدل در تهران با کمک پژوهش‌سرای صدرا که یک پژوهش‌سرای خصوصی است اقدام به فعالیت می‌کند.

وی در ادامه افزود: با این اقدام اولین پژوهش‌سراهایی که می‌تواند به شکل الگو از نظر مکان، محتوا و تدریس به دانش‌آموزان کمک کند و نسبت به فعالیت دانش‌آموزان حساس باشد را راه‌اندازی می‌کنیم.

قانعی تصریح کرد: همچنین تصمیم داریم برای تدوین محتوای زیست فناوری دانش‌آموزان نیز اقدام کنیم و در این راستا پژوهش‌سراهای مدل برای دانش‌آموزان جهت انجام فعالیت‌های زیست فناوری راه‌اندازی می‌شود. 

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان کرد: تاکنون پژوهش‌سرای صدرا در حوزه زیست فناوری در بخش دانش‌آموزان فعالیت می‌کند.

وی تأکید کرد: ولی به دنبال آن هستیم تا به واسطه‌ی تفاهم نامه‌ای که با آموزش و پرورش منعقد کرده‌ایم در سطح ملی فعالیت کنیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.