زاهدان؛

شورای نگهبان خط مقدم مقابله با نفوذ دشمن است

مقام معظم رهبری (مدظله)نسبت به پروژه نفوذ دشمن در ابعاد مختلف هشدارداده و همه نیروهای انقلابی و دوستداران این مرز و بوم را به بیدارباش و بصیرت جدی دعوت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران زاهدان طاهری در جلسه شورای هفتگی حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان افزود : مقام معظم رهبری نسبت به انتخابات مدت‌ها است که رهنمودهای لازم و جامع را ارائه کرده‌اند.

وی ادامه داد: هنگامی که رسانههای بیگانه و معاند و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را رصد می‌کنیم مشخص میشود که دستگاههای جاسوسی استکبار به دنبال اثرگذاری و نفوذ جدی از طریق انتخابات در لایههای مختلف نظام هستند و جریان‌سازی رسانهای در سطح بینالمللی و نشریات زنجیرهای داخلی نمونهای از خط نفوذ آمریکا و استکبار است.

وی عنوان کرد : کاندیداها با تمکین به قانون، عدم تخلف از قانون و مقررات، پرهیز از دادن قول‌هایی که از عهده آن برنمیآیند، بازی نکردن با احساسات مردم، داشتن شجاعت در دفاع از حق مردم، صادق بودن با مردم باید حق‌الناس را رعایت کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اخیرا شاهد هستیم که رسانههای زنجیرهای حامی یا وابسته به فتنه از فرمایشات مقام معظم رهبری فقط یک بخش یعنی تایید صلاحیت را برجسته کرده و تیتر زده‌اند و بخش دیگر مبنی بر رد صلاحیت بدون اغماض و بی‌دقتی را پنهان میکنند، لذا شورای نگهبان ضمن اینکه نهایت دقت و تلاش را دارد که حقی از فردی تضییع نشود با صلابت تمام هم باید نگذارد که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) نامحرمان و نااهلان به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: شورای ، نگهبان ، خط ، مقدم ، نفوذ ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.