فرماندار خاش گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و با شکوه انتخابات و صیانت از آرای مردم و حفظ اصل امانت داری اندیشیده شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از زاهدان، محمداکبر چاکرزهی اظهار کرد: برگزاری سالم و با شکوه انتخابات، صیانت از آرای مردم و حفظ اصل امانت داری دغدغه مهم مسوولان دولت تدبیر و امید است.

وی بیان کرد: دولت برای جذب حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات تلاش می کند و از زمان آغاز کار نیز بر این امر اصرار ورزیده است.

وی تصریح کرد: در مرحله نام نویسی از داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی افرادی شاخص و صالح وارد عرصه شدند که در مراحل بعدی صلاحیت آنان بر اساس ملاک ها و ضوابط هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و دولت در این رابطه هیچ گونه دخالتی ندارد.

وی ادامه داد: دغدغه دولتمردان در بحث انتخابات همان دغدغه رهبری و ملت بزرگ ایران است و تلاش می کنیم افرادی که از صحنه ها دور مانده اند در این موضوع نقشی اثرگذار داشته باشند و با شرکت انبوه در انتخابات به ابهت آن کمک کنند.

فرماندار خاش گفت: حدود بیست و سه نفر در عرصه رقابت انتخاباتی حوزه انتخابیه خاش شامل خاش و بخش های مرکزی، ایرندگان و نوک آباد؛ میرجاوه، کورین و نصرت آباد نام نویسی کردند که پس از بررسی هیات های اجرائی و پس آن نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شماری از این افراد عدم احراز و رد صلاحیت شدند.

وی بیان کرد : افراد رد شده حق اعتراض دارند و به اعتراض آنان تا 26 بهمن ماه در هیات نظارت شورای نگهبان رسیدگی می شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.