شهرکرد؛

تشییع یکی دیگر از جان باختگان فاجعه منا در چهارمحال و بختیاری

پیکر آخرین جان باخته استان چهارمحال و بختیاری در فاجعه دلخراش منا، تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ پیکر پاک حاج فیض الله کیوانی هفشجانی، آخرین جان باخته استان چهارمحال و بختیاری در فاجعه دلخراش منا، پس از حدود 4 ماه چشم انتظاری، به میهن بازگشت و امروز در زادگاهش شهر هفشجان از توابع بخش مرکزی شهرستان شهرکرد تشییع و خاکسپاری شد.  

پیکر مطهر این مهاجر الی الله در عربستان دفن شده بود، که با درخواست خانواده، برای خاکسپاری به زادگاهش منتقل شد.

در آیین تشییع و خاکسپاری حاج فیض الله کیوانی، از میدان امام هفشجان به طرف گلزار شهدای این شهر، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، نماینده دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار شهرستان شهرکرد و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

شهر هفشجان در فاصله ۱۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مركز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

یوسف آقابزرگی مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 19 نفر از حجاج این استان، در حادثه مرگبار منا جان خود را از دست دادند گفت: خانواده حاج غلامحسین الله وردی دیگر مهاجر الی الله و زائر جان باخته این استان در منا، برای خاکسپاری پیکر پاک وی در عربستان رضایت دادند.

امسال 64 هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک حج تمتع راهی سرزمین وحی شدند که 405 نفر آنها در قالب 3 کاروان از استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.

در پی فاجعه دلخراش و مرگبار صبح روز پنج شنبه 2 مهرماه مصادف با عید سعید قربان، بر اثر ازدحام جمعیت در صحرای منا، متأسفانه بیش از 8 هزار نفر از حجاج، کشته و زخمی شدند.

آمار نهایی جان باختگان ایرانی در این فاجعه مصیبت بار 465 نفر اعلام شد که 19 نفر آنان حجاج چهارمحال و بختیاری بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.