سرپرست موقت این روز های استقلال در حال و هوای سرپرستیِ باد آورده دچار بحران عجیبی شده است.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزهای اخیر فرزاد مجیدی کمی در باد سرپرستی استقلال به چپ و راست می رود و یادش رفته که این صندلی جای بزرگان ادب استقلال یعنی منصور خان پورحیدری و عمو نصی است.

برخورد های نا مناسب و نا متعارف با خبرنگارانی که به هر حال با سرپرست تیم بزرگ استقلال در ارتباطند و گاه و بیگاه نیاز است تا برخی اطلاعات را از وی جویا شوند اما...

این روزها فرزاد خان مجیدی حرمت صندلی و جایگاهی را که در آن قرار گرفته نمی داند و شاید هم هوای این صندلی اگر وزن زیادی نداشته باشی دچار نوسان می شوی و هرازگاهی پشت تلفن با خبرنگارانی که روزهای گذشته انتظار تماسشان را داشتی با ادبیات مناسب گفتگو نمی کنی اما از قدیم گفتند و این نیز بگذرد...

اینکه اخبار استقلال را و مصاحبه در مورد مسائل روزمره باشگاه که به عهده سر پرست تیم است فقط به رسانه های گزینشی و وابسته بدهید از انسان های بزرگ بر نمی آید و کاش اگر حرمت خود را نگه نمی دارید احترام جایگاه منصور خان که همیشه جوابگو بود را نگه می داشتید.

در سرپرستی تیمهای بزرگی چون پرسپولیس و استقلال تهران به عنوان محبوب ترین تیمهای ایران و آسیا بیش از هر موضوعی اخلاق و داشتن ارتباط مناسب با تمام اهالی رسانه و حفظ احترام آنها تعریف شده است بزرگانی چون محمود خوردبین در پرسپولیس و منصور پور حیدری در استقلال در زمان سرپرستی این 2 تیم بزرگ به نحو شایسته ای با تمام رسانه ها ارتباط برقرار کرده و پاسخگویی آنها بوده اند . 

همین موضوع سبب شده تا از این 2 پیشکسوت سرخابی های پایتخت به عنوان افرادی صاحب سبک و موجه در بین فوتبالی ها یاد شده و کمتر فردی در عرصه مطبوعات کشور از آن ها خاطره بدی در ذهن داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۸ دی ۱۳۹۴
سلام . یادی از مدیریت خوب میرشاد ماجدی نیز خالی از لطف نیست . شاگرد نیکوی منصور خان بود حیف شد استقلال از دستش داد .
آخرین اخبار