یاوری فرد مدیرکل امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم گفت: نرم‌افزار جامع اتوماسیون معاملات شهرداری راه اندازی شد.

  1. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛روند فعلی فرآیندهای معاملاتی شهرداری‌ها به دلیل عدم استفاده از قابلیت‌های الکترونیکی و به‌صورت دستی مشکلاتی را ایجاد می‌کند که با طراحی روند اتوماسیون قابلیت‌های فراوانی در این فرآیندها ایجاد می‌شود.

یاوری فرد مدیرکل امور قراردادها و پیمان های شهرداری قم بیان کرد: برای مشخص بودن وضعیت و جزئیات این قراردادها و معاملات به‌طور کامل باید سازوکارها در قالب‌های کلی مشخص باشد.

وی افزود: بسیاری از فعالیت‌ها در شهرداری قابلیت اتوماسیون را دارا هستند و این امر تأثیر بالایی در افزایش سرعت فرآیندها دارد.

وی عنوان کرد: این سامانه نیاز نبودن به حضور پیمانکار و طرفین قراردادها و معاملات شهرداری را تا زمان امضای قرارداد تضمین کرده و تمام فرآیندها را به‌صورت الکترونیکی انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: این سامانه قابلیت‌های متنوعی دارد که از جمله آن‌ها بررسی و تأیید تمام مراحل اخذ پیمانکاری پروژه‌ها به‌صورت الکترونیکی است.

وی خاطرنشان کرد: همسان‌سازی انجام معاملات، دسترسی دقیق به آمار و گزارش‌های تحلیلی معاملات، تحویل و توزیع اسناد به‌صورت الکترونیکی، حفظ بانک اطلاعات جامع شرکت‌ها، کاهش هزینه‌ها، بررسی فرآیندها به‌صورت آنلاین و قابلیت ردگیری مکاتبات و بررسی آن‌ها از جمله قابلیت‌های این سامانه است.

در پایان خاطر نشان کرد: مدیران شهرداری می‌توانند از طریق سامانه جامع معاملات، گزارش‌گیری کنند و اطلاعات بگیرند و همچنین میزان پیشرفت پروژه‌های موردنظر خود را بررسی کنند.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.