نیمه نخست دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری گرگان با برتری 44 بر 35 میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری گرگان از هفته بیستم سوپرلیگ بسکتبال ایران، در حالی ساعت 15:30 امروز در سالن حکیمیه تهران آغاز شد، که درک بائرمن، سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال ایران همراه علی توفیق، دبیر فدراسیون بسکتبال از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

برتری میلیمتری دانشگاه در وقت نخست
عماد سلمانی، جواد داوری، کاوه نورافزا، بامبا فال و روزبه ارغوان پنج بازیکن ترکیب اولیه میزبان را تشکیل می‌دادند. برای شهرداری گرگان هم بابک نظافت، مهدی بنی‌کچوئی، حامد سهراب‌نژاد، رایان ریچاردز و عدنان دورقی در ابتدای بازی به میدان رفتند.  

دیدار با بازی پایاپای 2 تیم آغاز شد اما دانشگاه در اواخر کوارتر نخست برتری اندکی نسبت به حریف پیدا کرد. در حالی که شاگردان مصطفی هاشمی می‌رفتند فاصله را با مهمان خود زیاد کنند، پرتاب سه امتیازی مهدی بنی کچوئی برتری را به اردوی گرگانی‌ها آورد اما بلافاصله دانشگاه با ریباند عماد سلمانی برتری را از حریف گرفت تا 20 بر 19 کوارتر نخست را به نام خود ثبت کند. 

عقب‌نشینی شهرداری 
با آغاز کواتر دوم دانشگاهی‌ها ابتکار عمل را به دست گرفتند. کار خوب شاگردان هاشمی در دفاع و حمله، تاکتیک‌ گرگانی‌ها را از کار انداخت و ریچاردز، سنتر اصلی شهرداری رو به بازی پیرامونی آورد. شاگردان محمدمهدی ایزدپناه، در روزی که سرمربی خود را به دلیل دیسکالیفه شدن در بازی قبلی، روی نیمکت نمی‌دیدند، از اواسط 10 دقیقه دوم بازهم به لقمه گلوگیری برای دانشگاه بدل شدند. کار خوب ریچاردز و بنی‌کچوئی و 2 پرتاب سه امتیازی از این بازیکنان، هاشمی را ناچار به درخواست وقت استراحت کرد. بازیکنان میزبان در بازگشت به میدان بازهم سوار بازی شدند تا 24 بر 16 در کوارتر دوم هم تیم برتر میدان باشند و در مجموع 44 بر 35 نیمه نخست را برنده به رختکن بروند. 

روزبه ارغوان با کسب 12 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان در نیمه نخست بود و مهدی بنی‌کچوئی هم با کسب 10 امتیاز، بیشترین امتیاز را برای گرگانی‌ها در نیمه نخست کسب کرد. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار