رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در نشست خبری درک بائرمن، سرمربی آلمانی تیم ملی تاکید کرد نباید رسانه‌ها درگیری حامد حدادی را در لیگ چین بزرگنمایی کنند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود مشحون در نشست خبری سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، پیش از اظهارت درک بائرمن گفت: قبل از جام ملت‌های آسیا تلاش زیادی برای پیدا کردن بهترین سرمربی برای حضور در ایران انجام دادیم که در نهایت با خرد جمعی  به بائرمن رسیدیم. او در این مدت مانند یک ایرانی در کنار ما بود و با ما کار کرد. متاسفانه نتوانستیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، نتیجه لازم را بگیریم و به المپیک برویم.  

مشحون اضافه کرد: بائرمن می‌گفت دوست دارد با تیم خودش به المپیک برود. این جمله بسیار مهم است. به این ترتیب قراردادش که باید پس از 3 روز بررسی امضا می‌شد در یک روز نهایی شد. از امروز کار خود را برای حضور در المپیک آغاز می‌کنیم. 

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران با اشاره به درگیری حامد حدادی در یکی از بازی‌های لیگ چین توضیح داد: حامد حدادی در تماسی که با من داشت اظهار کرد اصلاً ماجرا آنطور که در رسانه‌های ایران منعکس شده نبوده است. من از همه شما عزیزان می‌خواهم به فرزاندنمان کمه در خارج از کشور افتخار آفرینی می‌کنند، روحیه بدهید و حرکت حداد ی را بزرگنمایی نکنید. بازیکنان ایران در خارج از کشور بیشتر از ما حرف شما را قبول دارند و امیدوارم به آن‌ها روحیه بدهید. 

وی اضافه کرد:  در بسکتبال یک نفر تصمیم‌گیرنده نیست. ما تا کنون لیگ به این نزدیکی نداشتیم و شما شاهد بودید در بازی دیروز بین دانشگاه آزاد و شهرداری گرگان بازی به چه ترتیب نزدیک پیشرفت و کار در اوورتایم تمام شد. همینطور می‌توانم به بازی نفت آبادان و ثامن اشاره کنم که در کوارتر نهایی نتیجه به سود آبادان عوض شد. ممکن است در این بازی‌ها یک نفر اشتباه کند اما نباید روی آن دست بگذاریم. روزهای سخت بسکتبال ایران در آینده از راه می‌رسند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار