معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: برای اولین بار در کشور طرح شناسنامه‌دار کردن واحدهای مرغداری در قم اجرا می‌شود.

شناسنامه دار شدن مرغداری های قمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حسین علی بیگی اظهار با اشاره به اهداف اجرای این طرح اظهار داشت: ثبت اطلاعات موجود و بررسی دقیق ساختار واحدهای مرغداری به‌منظور ارتقاء سطح کیفی آن‌ها یکی از اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: اخذ اطلاعات جامع در خصوص وضعیت واحدهای مرغداری به‌منظور برنامه‌ریزی مدیریتی، تسهیل در اصلاح ساختار فنی و بهداشتی واحدهای مرغداری، دستیابی دقیق و به هنگام به اطلاعات جزئی و کلی واحدهای مرغداری و در مرحله بعد رتبه‌بندی واحدهای مرغداری ازنظر فنی و اولویت‌گذاری جهت انجام سیاست‌های متخذه از دیگر اهداف اجرای این طرح می‌باشد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قم تصریح کرد: پس از جمع‌آوری اطلاعات لازم، کلیه فارم‌ها بر اساس امکانات موجود و رعایت اصول فنی رتبه بندی می‌‌شوند و در صورت عدم رعایت نکات فنی و عدم کسب رتبه لازم، نواقص بررسی و به مرغدار اعلام و در صورت عدم بهبود ساختار فارم، اجازه جوجه ریزی تا رفع نواقص موجود داده نخواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان قم که جهت هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در بخش‌ها و روستا‌ها در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار داشت: همه مسئولان باید تلاش کنند که هرسال مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شد و امسال به دلیل حساسیت‌های بین‌المللی و داخلی باید این مراسم‌ها از شکوه بالایی برخوردار باشد.

محمدرضا طلایی افزود: در این ایام مسئولان باید در روستا‌ها حضور پیدا کنند و به‌صورت رودررو پاسخگوی سؤالات مردم باشند و از سوی دیگر خدمات سازمان خود را نیز برای مردم بازگو کنند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.