عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: رسالت بانک‌ها به جای دلالی کردن در جامعه، حمایت از مردم مستضعف جامعه است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم احمدی‌لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در نطق میان‌دستور امروز مجلس با تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) خدمت امام زمان، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و با عرض خیرمقدم به مهمانان حاضر در جلسه به ویژه حوزه انتخابیه خود نوشهر و چالوس، گفت: عبور از گردنه سخت مذاکرات هسته‌ای در سایه رهنمودهای رهبری و تلاش‌های رئیس‌جمهور، دولت به ویژه ظریف و صالحی انجام گرفت.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در ادامه اظهار داشت: برداشته شدن تحریم‌ها با تکیه بر مشی اعتدال، تعامل، دیپلماسی پایدار و پاسداری از خون شهدای هسته‌ای انجام گرفت که من این اقدام را به رهبری، مردم ایران و دولت تبریک عرض می‌کنم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در ادامه با اظهار امیدواری که دوران پساتحریم دوران هدفمند برای دولت، مجلس و بیکاری جوانان باشد، گفت: از دولت انتظار داریم که اقدامات مناسب را در جهت برداشته شدن رکود و بهبود وضع اقتصادی مردم انجام دهد.

احمدی لاشکی با بیان اینکه تمامی آرمان‌های یک ملت در سایه وحدت بدست می‌اید، گفت: اقتدار و قدرت یک کشور در سایه وحدت میان تمامی آحاد آن جامعه بدست می‌آید و از نیروهای دریایی به ویژه سپاه که در حفاظت از مرزهای آبی تمام تلاش خود را می‌کنند و در اقدام چند روز گذشته خود درس بزرگی به تمامی جهانیان به ویژه حکام مرتجع عربی دادند، تشکر می‌کنم.

نماینده مردم چالوس در ادامه به بیان چند تذکر پرداخت و گفت: از رئیس جمهور، معاون اول ایشان، وزیر راه و شهرسازی و سازمان بسیج مستضعفین بخاطر ساخت آزادراه تهران_ شمال تشکر می‌نمایم، امیدوارم با سرعت به تکمیل پروژه اقدام نمایند.

وی در ادامه خطاب به وزیر اقتصاد گفت: سود بانکی بلای جان مردم شده است و رسالت بانک‌ها، در حقیقت دلالی است، به جای اینکه از مردم مستضعف حمایت کنند، اگر قشر ضعیف جامعه در پرداخت وام 2 میلیون تومانی خود به مدت 1 ماه تاخیر نماید، بلافاصله جریمه می‌شود، اما چرا مبلغ 50 هزار میلیارد تومان که در دست 400 نفر است هرگز پیگیری نمی‌شود؟

نماینده مردم نوشهر در پایان به معضل دریاخواری در شمال کشور اشاره کرده و گفت: وزارت کشور باید هرچه سریعتر به این معضل رسیدگی کند، در مجلس هشتم ایجاد سازمانی بنام توسعه و عمران سواحل دریا تصویب شد، اما وزارت کشور با نگاه تفننی به مسئله دریا نگاه می‌کند، نه صنعت گردشگری و حفظ بیت‌المال، امیدوار هستم که هرچه سریعتر در تاسیس این سازمان و حفاظت از بیت‌المال اقدام گردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، صحن علنی ، احمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار