سرمربی تیم والیبال سایپا درباره داوری دیدار تیمش با پیکان گفت: معمولا درباره داوری اظهار نظر نمی‌کنم،‌فقط امیدوارم نحوه قضاوت‌ها در ادامه فصل بهتر شود.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار این هفته تیم والیبال سایپا مقابل گوهر کویر زاهدان گفت: به نظر می‌رسد کار ساده‌ای در دیدار با نماینده زاهدان داشته باشیم. با این حال ما در تمام مسابقات تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

وی با اشاره به این که امسال لیگ بسیار سختی در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: هیچ دیداری از قبل قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان یک تیم را برنده یا بازنده قطعی مسابقات دانست. در طول فصل بارها اتفاق افتاده است حتی تیم‌هایی که هزینه‌های کلان کرده و بازیکنان بزرگ را در اختیار دارند مقابل تیم‌های پایین جدول به مشکل برخورده‌اند. این نشان از نزدیک بودن رقابت‌ها دارد.

سرمربی تیم والیبال سایپا در پاسخ به این سوال که چرا اکثر بازی‌های تیمش در طول این فصل از مسابقات پنج سته شده است،‌ گفت: از آنجایی که تمام نفرات تیم سایپا برای پیروزی در هر مسابقه از جان و دل مایه می‌گذارند و تا دقایق پایانی نا امید نمی‌شدند، اکثر بازی‌های ما 5 سته می‌شود. خوشبختانه در این مسیر بیشتر مسابقات پنج سته را به سود خود تمام کرده‌ایم، اما تلاش می‌کنیم. به نظر من کسب دو یا یک امتیاز در یک دیدار بهتر از این است که هیچ امتیازی از آن نگیریم.

شهنازی به دیدار تیم سایپا با پیکان و قبول شکست 3 بر 2 در این دیدار ، افزود: دیدار با پیکان مسابقه جذابی از آب درآمد. بازی خیلی تماشاگر پسندی را از بازیکنانم دیدم. از تک تک بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها تا امتیاز پایانی پنج ست تلاش کردند و زحمت کشیدند همانطور که در بازی قبلی هم پنج ست جنگیدند. بازیکنان سایپا هر چه در توان داشتند، ارائه دادند و من از آن‌ها راضی هستم. 

وی درباره قضاوت داوران این دیدار گفت: همیشه سعی می‌کنم درباره نحوه قضاوت داوران اظهارنظر نکنم. اما برخی اتفاقات از سوی داوران سبب عصبی شدن بازیکنان می‌شود. امیدوارم در بازی های بعدی شاهد قضاوت بهتری از سوی داروان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار