سرمربی تیم والیبال سایپا تهران با تقدیر از عملکرد بازیکنانش در دیدار با آلومینیوم گفت: بازیکنان تیم سایپا شایسته بهترین نتیجه و حضور در پلی‌آف هستند.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم سایپا مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس و کسب پیروزی تیمش در این دیدار گفت: به بازیکنانم برای نمایش خوبشان در این مسابقه تبریک می‌گویم. همه به خوبی می‌دانستیم به یک پیروزی سه امتیازی در این مسابقه احتیاج داریم که خوشبختانه با تلاش بازیکنان حاصل شد.

وی ادامه داد: متاسفانه این تجربه را در طول لیگ داشتیم که مقابل تیم‌هایی که در جدول پایین‌تر از ما قرار داشتند شکست خورده بودیم. به همین دلیل باید تلاش می‌کردیم که این تجربه بد را در این دیدار تکرار کنیم. بازیکنان از همان ابتدا با جدیت مسابقه را دنبال کردند و همین موضوع به پیروزی مقتدرانه تیم ما منجر شد.

شهنازی با بیان این مطلب که بازیکنانش بسیار تلاش می‌کنند و نمایش خوبی در میدان مسابقه دارند، گفت: تیم ما شایسته حضور در پلی‌آف هستند. هرچند هنوز حضورمان در این مرحله قطعی نیست اما اطمینان دارم که بازیکنان من شایسته این را دارند که در جمع هشت تیم نهایی باشند.

سرمربی سایپا درباره دیدار هفته بعد تیمش مقابل آرمان ورزش اردکان گفت: دیدار با آرمان برای ما بسیار مهم خواهد بود و قطعا برای هر دو تیم بار روانی زیادی خواهد داشت. ما با آنالیز و شناخت کامل به مصاف آرمان اردکان خواهیم رفت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار