دو بازیگر به لوکیشن‌های جدید مجموعه نوروزی «زعفرانی» اضافه شدند.

ایرج محمدی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند این مجموعه نوروزی گفت: دو بازیگر جدید، نوید خداشناس و سید مهرداد ضیایی با حضورشان در لوکیشن‌های جدید خارجی به مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» اضافه شده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: بعد از تصویربرداری در خانه‌ ناصر زعفرانی این روزها تا هفته‌ آینده در لوکیشن‌های خارجی، خیابان، بیمارستان، آزمایشگاه و یک فضای داخلی منزل سامان (نوید خداشناس) مشغول فیلمبرداری هستیم.

محمدی افزود: پس از یک هفته تصویربرداری وارد قهوه‌خانه ناصر زعفرانی می‌شویم.

تهیه‌‌کننده سریال «دردسرهای عظیم» در پایان به نقش‌آفرینی متفاوت سید مهرداد ضیایی اشاره کرد و گفت: سید مهرداد ضیایی را با نقشی متفاوت به عنوان حاج‌آقا می‌بینیم و نوید خداشناس (سامان) که یکی از همکاران مهران احمدی (همایون) است، نقش‌آفرینی می‌کند.

مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» از جمله سریال‌های نوروز 95 است که به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی با نگارش سعید جلالی و حامد محمدی در حال تولید است.

گفتنی است؛ این مجموعه نوروزی با ایفای نقش بازیگرانی چون مهدی هاشمی، ستاره اسکندری، نوید خداشناس، سید مهرداد ضیایی، مهران احمدی، نرگس محمدی و ... به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار