مجموعه نوروزی «زعفرانی» به نیمه راه رسید و فقط نگارش چهار قسمت آن باقی مانده است.

40 درصد از تصویربرداری «زعفرانی» به اتمام رسید
ایرج محمدی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند و جزئیات تولید این سریال نوروزی گفت: خوشبختانه تا به امروز 40 درصد از قسمت‌های مجموعه نوروزی «زعفرانی» ضبط شده است و در حال حاضر مشغول تصویربرداری ردیفهای بعدی این سریال در سفره‌خانه همایون (مهران احمدی) هستیم.
 
وی در ادامه بیان کرد: نگارش و طراحی کامل مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» به پایان رسیده است و از 14 قسمت این مجموعه نوروزی فقط 4 قسمت آخر برای بازنویسی باقی مانده است.
 
تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» در خصوص ساخت همزمان سریال «زعفرانی» اظهار داشت: تدوین‌، صداگذاری و ساخت موسیقی این مجموعه نوروزی به طور همزمان توسط مهیار علیزاده انجام می‌شود و امیدوارم تا اوایل اسفند ترانه‌ها و خواننده قطعات هم نیز مشخص شود.
 
محمدی در پایان تاکید کرد: به محض اینکه سریال نوروزی «زعفرانی» به مرز 70 درصد برسد برای پخش نوروزی آماده و تحویل سیما می‌دهیم.
 
گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی کارگردانی حامد محمدی و به قلم سعید جلالی و حامد محمدی در عیدانه نوروز 95 به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
 
در این مجموعه نوروزی بازیگران چون ستاره اسکندری، مهدی هاشمی، مهران احمدی، لیدا عباسی، حسام محمودی، سیدمهرداد ضیایی، نرگس محمدی، هادی کاظمی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار