سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت: اهالی حکیمیه در نامه‌ای شکایت خود را درباره احداث این کمپ به کمیسیون اصل 90 ارائه کردند.

ورود به کمیسیون اصل 90 به پرونده کمپ حکیمیه/ نامه کمیسیون به قالیبافبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی پورمختار در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به احداث کمپ بازپروری معتادان در منطقه حکیمیه در جمع خبرنگاران گفت: اهالی حکیمیه در نامه‌ای شکایت خود را درباره احداث این کمپ به کمیسیون اصل 90 ارائه کردند و بنده در مورد این موضوع با اقای قالیباف صحبتی داشتم که ایشان در پاسخ به ما گفتند این کمپ به هیچ وجه کمپ اعتیاد نیست بلکه مرکز آموزش و کارآفرینی است. و به هیچ وجه بحث بازپروری اعتیاد نیست.

پور مختار در ادامه به نامه کمیسیون اصل 90 به شهردار تهران اشاره کرد وگفت: بنده طی دو هفته گذشته به قالیباف نامه‌ای نوشتم وخواستار پاسخ شفاهی ایشان به صورت کتبی در باره کمپ حکیمیه شدم.

 رئیس کمیسیون اصل 90 با بیان اینکه پاسخ کتبی شهردار تهران به دست این کمیسیون نرسیده است گفت که قرار است به زودی بازدید از این منطقه وکمپ داشته باشیم.

پورمختار با تاکید بر این که نگاه به معتاد نگاه مجرمانه نیست و نگاه به یک بیمار است گفت: این بیماری مسری و خطرناک است و طبیعتا باید برای معتادان کمپ در جایی زده شود که تجمع جمعیتی نداشته باشد و پل ارتباطی‌شان کامل قطع شود تا به آنها مواد نرسد یا این که از آن منطقه بیرون نیامده و جوانان را درگیر این بلا نکنند.

پورمختار در عین حال با ابراز امیدواری از این که این مرکز برای کارآفرینی و حرفه آموزی برای همه باشد گفت که طبیعتا کمپ یکسانی که اعتیاد را ترک کرده‌اند احتیاجی به داشتن کمپ ندارند آنها باید به جامعه برای اداره زندگی و کار برگردند و کمپ برای معتادان است لذا امیدواریم هر چه سریعتر این موضوع رفع شود.

انتهای پیام


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار