شیراز؛

بزرگترين افتخار پليس خدمت به مردم است

معاون اجتماعي استان گفت: بزرگترين افتخار پليس خدمت به مردم و بهترين سرمايه پليس همراهي و مشاركت مردمي است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ «فرییا استواری» با بیان این مطلب گفت: در جامعه امروزی، مردم از زمان خروج از منزل، تردد در مسیرهای داخل و خارج از شهر، انجام امور شغلی، شخصی و اجتماعی خود به نوعی با ماموران نیروی انتظامی اعم از: پلیس راهور، کلانتری، آگاهی، اماکن، گذرنامه، پلیس مبارزه با موادمخدر و... مواجه هستند که این ارتباط نشان از اهمیت ارتباط مردم و پلیس است. 

وی ادامه داد: در همین راستا یکی از اولویت‌های فرمانده انتظامی استان فارس اجرای ماموریت‌های پلیس توسط ماموران، همراه با جلب رضایت مردم است. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: طی سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی از سوی ناجا برای افزایش رضایتمندی مردم به عمل آمده است که از جمله می‌توان به اجرای طرح «مکنا»، استاندارسازی رفتار کارکنان، تعالی روحی و معنوی کارکنان و... اشاره کرد. 

 «استواری» اظهار کرد: با عنایت به جایگاه مهم رضایتمندی مردم در راهبردهای اجتماعی ناجا، هر ساله مرکز افکار سنجی ناجا، سنجش میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس را در دستور کار خود قرار می‌دهد. 

وی گفت: نتایج نظرسنجی‌های انجام شده نشان می‌دهد میزان رضایت مردم از خادمان خود در امر امنیت در حال افزایش بوده و پلیس با حمایت، همراهی و مشارکت مردمی توانسته در مقوله‌های مختلف که در بالا به آن اشاره شد رضایت بیش از ۸۰ در صد مردم از خدمات ناجا را جلب کند. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس بیان کرد: پلیس بزرگ‌ترین افتخار خود را خدمت به مردم دانسته و تاکید می‌کند پلیس بدون داشتن این سرمایه بزرگ که همانا همراهی و مشارکت مردمی است، در مسیر ایجاد امنیت پایدار با چالش‌های زیادی مواجه خواهد شد. 

 «استواری» در ادامه به اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در استان فارس اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های پلیس فارس در راستای افزایش رضایتمندی مردم، رسیدگی به مطالبات مردمی و افزایش احساس امنیت که با جدیت در دستور کار قرار دارد، اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی است. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: اجرای این طرح‌ها اثرات خوبی را در ارتقاء امنیت و افزایش احساس امنیت شهروندان داشته و پلیس فارس به صورت مستمر و با جدیت این طرح‌ها را ادامه خواهد داد و یکی از عوامل موثر در اجرای موثر این طرح‌ها مشارکت و همکاری مردم با پلیس است. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.