تیم فوتبال استقلال اهواز ظهر امروز با سه بازیکن دارای سابقه بازی در لیگ های خارجی قرارداد امضا کرد.

انتخاب سه بازیکن جدید استقلال اهواز از لیگ های خارجی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛باشگاه استقلال اهواز که به دلیل مشکلات مالی تعداد زیادی از بازیکنانش را در نقل و انتقالات میان فصل از دست داده است، با چند بازیکن از جمله سه بازیکن دارای سابقه بازی در خارج از ایران قرارداد امضا کرد.


پدرام اردلانی هافبک میانی متولد تهران که مقیم اسکاتلند بوده و در تیم های این کشور توپ زده، سندی ساهمان مهاجم بوسنیایی مقیم آلمان که در لیگ های پایین آلمان بازی کرده، همراه با میرفرزاد مجیدی بازیکن ایرانی که در کشور آذربایجان توپ می‌زد، بازیکنانی هستند که به استقلال اهواز پیوستند.

با توجه به مشکلات مالی استقلال اهواز، این احتمال وجود دارد که این بازیکنان با مبالغ پایین به استقلال آمده باشند تا بتوانند در لیگ برتر ایران خودی نشان دهند و نظر سایر تیم ها را جلب کنند. برای ارزیابی سطح فنی این بازیکنان باید منتظر آغاز دوباره لیگ برتر ماند و دید که آیا این بازیکنان می‌توانند نمایش خوبی داشته باشند یا خیر.

اما استقلال اهواز امروز سه بازیکن تیم های پایه بنام های محمدجواد کردونی، مهدی یلالی و مجتبی رشیدی، همراه علی کردانی دروازه‌بان سابق تیم امیدهای استقلال اهواز را به لیست اضافه کرد و با مهدی نیایش پور مهاجم فصل گذشته تیم فولادنوین اهواز قرارداد بست.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.