شش بازیکن استقلال اهواز فسخ قرار داد نکردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شش بازیکن از جمع بازیکنان بزرگسال نیم فصل اول تیم فوتبال استقلال اهواز در این تیم باقی ماندند.

استقلال اهواز در نقل و انتقالات میان فصل لیگ پانزدهم تعداد زیادی از نفراتش را از دست داد. در عین حال و در کمتر از یک ساعت مانده به خاتمه دوره نقل و انتقالات زمستانی، تعداد شش بازیکن بزرگسال از نیم فصل اول در فهرست استقلال اهواز باقی ماندند و فسخ قرارداد نکردند.

لوئیز فرناندو، مهدی اسلامی، طالب ریکانی، سعید سالارزاده، عادل کلاه کج و علی بیگدلی بازیکنان بزرگسال استقلال اهواز هستند که با این تیم فسخ قرارداد نکردند. از بین این بازیکنان، سعید سالارزاده مدت هاست که در تمرینات و مسابقات استقلال شرکت نکرده و پنج نفر دیگر هم پس از خاتمه استراحت میان فصل در تمرینات تیم غیبت دارند اما گفته می‌شود که این نفرات طی روزهای آینده در تمرینات حضور خواهند یافت.

همچنین شش بازیکن بزرگسال که امروز به فهرست استقلال اهواز اضافه شدند، از فردا در تمرینات استقلال اهواز شرکت خواهند کرد تا در ادامه فصل این تیم را همراهی کنند.

اگر شش بازیکن غایب به تمرینات استقلال بازگردند و نفرات جدید هم به آنها اضافه شوند، تعداد بازیکنان بزرگسال استقلال دورقمی خواهد شد. ضمن اینکه این تیم چند بازیکن زیر 23 سال هم دارد که جزو نفرات اصلی تیم محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.