شنیده می شود وزارت ورزش و جوانان از شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی خواسته که هر چه سریعتر ساختمان هیئت فوتبال تخلیه شود.

خبر تخلیه ساختمان به دلیل اینکه وزرات ورزش قصد دارد در این مکان یک مجتمع تجاری بنا کند ما را بر آن داشت تا با حبیب اله شیرازی رئیس هیئت فوتبال گفتگویی انجام دهیم:
شیرازی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کاظمی، مدیر مجموعه ورزشی شیرودی چندی قبل در مورد اینکه باید مجموعه را تخلیه کنیم نامه ای به هیئت ارسال کرد و در نامه قید شده بود که می بایستی ساختمان را تخلیه کنیم.

وی ادامه داد: ما تا پایان سال جاری قرارداد داریم و پس از آن باید این ساختمان را تخلیه کنیم و در حال حاضر نیز باید در مورد مکان جدید هیئت تهران تصمیم بگیریم و البته باید به لحاظ اینکه ارباب رجوع بتواند دسترسی راحت تری به هیئت داشته باشد می بایستی در مرکز شهر این اتفاق بیفتد و این موضوع در حال بررسی است.

وی در مورد اینکه آیا وزارت ورزش دستور تخلیه هیئت را داده است، گفت: من در این باره چیزی نمی دانم و نامه را مدیر مجموعه به ما ابلاغ کرده است و اینکه به دلیل برخی اختلافات این اتفاق افتاده را قبول ندارم، چرا که ما قراردادمان تمام شده و باید این ساختمان را تخلیه کنیم.

شیرازی افزود: در بحث تامین منابع مالی برای اجاره ساختمان جدید در اساسنامه ما به طور مشخص عنوان نشده است اما فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان تهران ارگان هایی هستند که در این باره باید به ما کمک کنندچرا که ما به تنهایی بودجه ای برای این موضوع نداریم.

انهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار