آذرنیا : درصد بالایی از اهداف باشگاه محقق شده است

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: با برپایی اردوی ترکیه به اهداف کلی باشگاه دست یافته ایم.

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ، درباره اردوی ترکیه و ارزیابی اش از برپایی سفر به ترکیه اظهار کرد: از هرنظر اردوی خوبی برگزار شد و شرایط خوبی بر تیم حاکم بود و تمرینات بانشاط و فشرده ای انجام شد و به نظر من بازیکنان به درصد خوبی از آمادگی دست یافته اند . 

وی درادامه افزود: در این اردو 4 بازی تدارکاتی با تیمهای مطرح اروپا برگزار شد که از لحاظ کیفی بسیار بالاتر از سطح فوتبال آسیا بودند و فکر می کنم بیشتر برنامه های تنظیم شده اجرایی شد و باید گفت که با برپایی اردوی ترکیه درصد بالایی از اهداف باشگاه تحقق یافته است . 

آذرنیا تصریح کرد: تلفیق بازیکنان جدید در برابر بازیکنان قدیمی باعث ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان شده است که جا دارد از تلاشهای مالک و مدیرعامل تیم تقدیر کنم زیرا در راستای آمادگی تیم برنامه ریزی خوب و مفیدی را اجرا کرده اند . ما از امروز بدون وقفه تمرینات را پی گیری می کنیم و برای بازی با صبای قم آماده می شویم که نتایج این اردورا در بلند مدت خواهیم دید .

سرپرست گسترش فولاد عنوان کرد: عملکرد تیم در بازی های تدارکاتی خوب بوده و انجام بازی باتیمهای مطرح به تیم در راستای آماده سازی کمک کرده است .

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم با برگزاری این اردوها و انجام دیدارهای تدارکاتی بتوانیم در لیگ موفق شده و به اهداف خود دست یابیم .

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار