کاپیتان تیم ملی تنیس‌ روی میز کشورمان معتقد است صدور دیر هنگام حکم علی قارداش به سمت رئیس فدراسیون زمان زیادی را از تیم ملی گرفته است.

افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی تنیس‌روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص لیگ بیان کرد: بعد از 5 سال به تیم پتروشیمی بازگشتم، پتروشیمی تیمی حرفه‌ای و خوب است و از جمله تیم‌های است که سال‌ها در لیگ پینگ‌پنگ حضور دارد.
 
این تیم با مدیریت یاوری و مربیگری فرهادی و کاظمی شرایط بسیار خوبی دارد ما موفق شدیم بدون شکست قهرمان نیم فصل شویم و در 2 بازی که از نیم فصل دوم انجام دادیم هم پیروز شویم، در حال حاضر در جایگاه اول جدول قرار داریم و به امید خدا می‌توانیم تا قبل از پلی‌آف قهرمان شویم.
 
نوروزی در خصوص اردوهای تیم ملی هم چنین گفت: بیش از آن که مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون شود برنامه‌ای توسط سرپرست وقت یعنی سعادتمند برنامه‌ریزی شده بود که به نظرم با توجه به فشردگی که دارد برنامه خوبی است و به نفع ما است این فشردگی باعث می‌شود تیم ملی آمادگی خوبی به دست آورد و بتواند به موفقیت برسد.
 
وی در خصوص تور جهانی مجارستان که قرار است تیم ملی در آن حاضر شود اظهار داشت: تورجهانی مجارستان یکی از مسابقات  سطح بالا است و در آن تیم‌ها و بازیکنانی حاضر هستند که دارای رنکینگ‌های بالاتری نبست به ما هستند و همین موضوع کمک بسیار زیادی به ما می‌کند و باعث می‌شود بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم.
 
کاپیتان تیم ملی در خصوص میزان آمادگی خودش هم گفت: در این چند ماه تمرینات خوبی داشتم و با توجه به امکانات و شرایط خوبی که در پتروشیمی وجود دارد و بازیکنانی مانند احدی، عالمیان، احمدی‌فر که حضور دارند توانستم تمرینات خوب و مناسبی داشته باشم و در تمام رقابت‌هایی که در لیگ داشته‌ام تنها یک شکست و آن هم در مقابل بازیکن چینی شهرداری تجربه کرده‌ام.
در کل آمادگی مناسبی مانند سایر بازیکنان دارم و به همین دلیل همه تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از گروهمان صعود کنیم و نیم نگاهی هم به دسته اول داریم.
 
نوروزی در خصوص قرعه کشی مسابقات جهانی مالزی که به تازگی انجام شد و میزان شناخت تیم ملی به حریفان اظهار داشت: ما از تیم‌های حاضر در گروهمان شناخت خوبی داریم.
برزیل 2 بازیکن ژاپنی دارد و بلژیک هم تیم جوانی دارد. این دو تیم از جمله تیم‌های خوبی هستند که در این رقابت‌ها حاضر هستند. دیگر رقیبان ما یعنی تایلند و کانادا هر کدام یک بازیکن خوب را دارند ولی در مجموع ما کار سختی پیش رو داریم.
 
تیم ما تیم خوبی است زیرا ترکیبی از جوان‌ها و با تجربه‌ها است همین موضوع کمک زیادی به ما می‌کند زیرا بازیکنان ما سابقه حضور در مسابقات جهانی، المپیک و مسابقات آسیایی را در کارنامه دارند.
 
وی در ادامه افزود: خوشبختانه می‌توانیم از تجربه کادر فنی تیم ملی، لطف اله نسب سرمربی تیم ملی و میرالماسی مدیر تیم‌های ملی در این مسابقات به خوبی استفاده کنیم.
 
ملی پوش کشورمان در خصوص تفاوت تمرین‌ها در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف هم این چنین گفت: در پینگ‌پنگ حریف تمرینی بسیار مهم است خوشبختانه برای خودم در پتروشیمی حریفان تمرینی خوبی حضور دارند.

در این مسابقات هم که به آن اعزام می‌شویم 50 درصد تیم ملی را بازیکنان پتروشیمی تشکیل می‌دهند و وجود همین بازیکنان به علاوه احمدی‌فر و احدی باعث شده تمرینات مناسبی داشته باشم و برای هر گونه مسابقه آماده باشم، ولی مطمئنا در اردوی تیم ملی به دلیل تعداد نفرات حرفه‌ای کیفیت بالاتر است. اما نباید این نکته را نادیده گرفت که تحولات اخیر، برگزاری دیر هنگام انتخابات و صدور دیر هنگام حکم رئیس جدید زمان زیادی را از دست دادیم و در اندک زمان باقی مانده باید استفاده بیشتری داشته باشیم.
 
خوشبختانه وجود افرادی از جامعه پینگ‌پنگی امروز در سطوح بالای فدراسیون کمک می‌کند که چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت نتیجه بهتری بگیریم.
 
نوروزی جایگاه احتمالی تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی و انتخابی المپیک را این گونه پیش‌بینی کرد.
 
خوشبختانه شرایط خوب و مناسبی داریم همه در دوره گذشته هم خوب بودیم ولی بدشانسی آوردیم ما موفق شده بودیم در دوره گذشته ایتالیا را در مقدماتی شکست دهیم.
 
پیش‌بینی من این است  که با توجه به این که از هر گروه 3 تیم راهی مرحله بعد می‌شود بتوانیم به راحتی  صعود کنیم و مقامی بهتر از گذشته به دست آوریم و به دسته اول صعود کنیم در خصوص المپیک هم تصور می‌کنم بتوانیم در مجموع انتخابی آسیای میانه و انتخابی‌های دیگر 2 سهمیه کسب کنیم.
 
نوروزی کاپیتان تیم ملی تنیس‌روی‌میز کشورمان در انتها در خصوص کمبودهایی که وجود دارد عنوان کرد: هیچ عملکردی بدون نقص و کمبود نیست بزرگترین مشکل ما صدور دیر هنگام حکم قارداشی و انتخابات دیر هنگام بود که زمان را از ما گرفت و فشردگی را بالا برد اما به هر صورت ما بازیکنان با توجه به هر شرایطی تمرینات خودمان را انجام می‌دادیم و تلاش می‌کریدم تا آمادگی جسمانیمان را حفظ کنیم اما با توجه به حضور نفراتی مانند قارداشی، نظری، میرالماسی و لطف اله نسب تصور می‌کنم بتوانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار