رقابت های ليگ نوجوانان و نونهالان پسر پینگ پنگ درحالی با معرفی قهرمان به کار خود پایان داد که در این پیکارها يک اتفاق تاريخی رخ داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، مرحله برگشت رقابت های ليگ نوجوانان و نونهالان طی روزهای پنج شنبه و جمعه 1 تا 2 بهمن ماه به ميزبانی آكادمي بين المللی تنيس روی ميز در تهران برگزار شد و از ميان 8 تيم شركت كننده تنها نماينده سنندج شهرداری در بازی های برگشت غايب بود. سر انجام پس از رقابت فشرده ميان 7 تيم حاضر و با محاسبه نتايج و جايگاه تيم ها در پايان بازی های دور رفت و برگشت ، اين تيم  نفت و گاز و گچساران بود كه با يک باخت در بازی های برگشت توانست و از هر نظر مساوی با تيم هيات كرمانشاه روی سكوی قهرمانی ايستاد.

اين دو تيم جدا از هم امتياز بودن در بازی رفت و برگشت هر كدام صاحب يک برد و يک باخت 5 بر 3 مقابل هم شدند و ديگر اينكه در گيم شماری هر كدام با 18 گيم برده و 13 گيم باخته هم مساوي شدند و عاقبت در پوئن شكنی ، نفت و گاز گچساران برتر از حريف موفق به كسب قهرمانی شد .

نفت و گاز گچساران در مجموع با كسب 26 امتياز فاتح اين رقابت ها شد و عنوان نايب قهرمانی هم به تيم شايسته و توانمند هيات كرمانشاه رسيد كه تنها شكست تيم قهرمان را در بازي هاي برگشت رقم زد و هم امتياز با اين تيم نايب قهرمان شد .

جايگاه سوم هم به تيم مناطق نفت خيز جنوب تعلق گرفت كه با 23 امتياز موفق به تصاحب اين رتبه شد.
 
از مهرداد عليقارداشی ، محمود نظری رئيس و سرپرست امور دبيري فدراسيون تنيس روی ميز و همچنين صمد تدبيری سر مربی تيم نوجوانان می توان به عنوان تماشاگران ويژه بازی های  روز پايانی ياد كرد و جوايز تيم های برتر اين رقابت های دو روزه نيز از سوی رئيس و سرپرست امور دبيری فدراسيون تنيس روی ميز به تيم های برتر اهدا شد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار