شهردار صالحیه گفت: ایمنی محوطه اطراف ورودی شرقی بلوار امامزاده باقر (ع) تأمین خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا قربانی عصر امروز در حاشیه بازدید از عملیات عمرانی صورت گرفته و احداث پروژه‌های مختلف خدمت‌رسانی در سطح شهر صالحیه، اظهار کرد: باید از خدمات کارکنان خدوم شهرداری صالحیه که در اقدامی جهادی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را برای آبادانی شهر در نهایت جدیت و در اسرع وقت با کیفیتی عالی به اجرا درآورده‌اند، قدردانی کنم.
 
وی بیان کرد: تمامی این فعالیت‌ها با پشتیبانی و حمایت گسترده اعضای شورای اسلامی شهر و همیاری و صبوری مردم گرامی صالحیه میسر شده است.
 
شهردار صالحیه تصریح کرد: 32 مورد تملک املاک در خیابان شهید نقاوت و عریض کردن این مسیر پررفت و آمد شامل عملیات موفقیت‌آمیز و باکیفیت عمرانی این شهرداری صالحیه محسوب می‌شود.
 
وی خاطر‌نشان کرد: از دیگر اقدامات عمرانی که سبب رضایت خاطر مردم شده است، پیشرفت همزمان عملیات جدول‌گذاری خیابان نقاوت با کیفیت مناسب است.
 
قربانی گفت: در کنار تکاپوی عمرانی شهرداری در صالحیه، نصب بنرهای فرهنگی در راستای اجرای عملیات عمرانی چشم‌نواز و چشم‌گیر است.
 
این مسئول اظهار کرد: قابل ذکر است در پی جابه‌جایی تیرهای برق در بلوار امامزاده باقر (ع) کابل‌های برق این مسیر نیز در حال نصب است.
 
شهردار شهر صالحیه در پایان متذکر شد: هنگامی که نصب تیرهای روشنایی در بلوار امامزاده باقر (ع) به پایان برسد، روشنایی و ایمنی محوطه اطراف ورودی شرقی این بلوار نیز تأمین خواهد شد.
منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.