نماینده دپارتمان تخصصی MBA و DBA موسسه آموزش عالی آزاد نگاره در استان کرمانشاه از برگزاری دوره‌های تخصصیMBA و DBA در کرمانشاه برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  نادر حیدری اظهار داشت: موسسه آموزش عالی آزاد نگاره ابداع کننده دوره‌های تخصصی MBA و DBAدر کشور است که دفتر آن در تهران است و به غیراز استان کرمانشاه که اخیرا نمایندگی آن دایر شده، هیچ دفتر نمایندگی دیگری در کشور ندارد.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این دوره‌ها پرورش افراد توانمند و خلاق در عرصه مدیریت و همچنین ، برگزاری این دوره‌های تخصصی برای افرادی است که به هر دلیل فرصت حضور در دانشگاه ها را ندارند و معتقدند که از جهت تامین مهارت، دانشگاه آنها را توانمند نمی‌کنند با حضور در این دوره‌ها مهارت‌های تخصصی مدیریت را کسب کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: در وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری کشور یک دپارتمان تخصصی MBA وجود دارد که مدیرگروه آن، رییس موسسه آموزش عالی آزاد نگاره است.

نماینده دپارتمان تخصصی MBA و DBA موسسه آموزش عالی آزاد نگاره در استان کرمانشاه گفت: MBA یا دوره عالی مدیریت کسب و کار یک دوره فشرده یکساله است و DBA یا دوره عالی دکتری حرفه‌ای کسب و کار یک دوره فشرده دوساله است.

وی افزود: کلاسهای این دوره‌های تخصصی در دانشگاه رازی کرمانشاه و با تدریس برجسته ترین اساتید مدیریت کشور همچون دیهیم، علوی، ادیب، حیدری، سام‌خانی، فرهنگی، به صورت فشرده و چکیده شده و در روزهای اواخر هفته برگزار خواهد شد.

نماینده دپارتمان تخصصی MBA و DBA موسسه آموزش عالی آزاد نگاره در استان کرمانشاه گفت: در پایان این دوره‌ها به افراد شرکت کننده در دوره مدرک معتبر موسسه آموزش عالی آزاد نگاره اعطا می شود و همچنین امکان اعطای مدرک از سوی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به شرط قبولی در آزمون آن دانشگاه اعطا خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین امکان اعطای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری به شرط ارائه پایان نامه ارشد و تز دکتری در دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم وجود دارد.

حیدری با بیان اینکه از مزایای این دوره‌ها علاوه بر اعتبار آن، صرفه جویی در زمان و هزینه افراد است، گفت: هزینه‌ حضور در این دوره‌ها یک سوم دوره‌های مشابه در دانشگاه های مختلف کشور است.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
درود بر شما خواهشمند است دقیق اطلاع رسانی نمایید. کدام واحد دانشگاه رازی، طول دوره، هزینه ها، زمان برگزاری
اگر شماره تلفن بدهید ممنون میشوم