فرماندار کرمانشاه در جلسه شواری اداری شهرستان کرمانشاه موفقیت دولت تدبیر و امید در به فرجام رساندن برجام را پیروزی بزرگ ملت ایران دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر در این جلسه اظهار داشت: نهایی شدن برجام باعث خوشحالی ملت ایران و خانواده معظم شهدا و نشانگر اقتدار ایران اسلامی در سراسر دنیا است.

 فرماندار کرمانشاه گفت: در مذاکرات هسته ای دستگاه دیپلماسی کشورمان توانست تحت حمایتهای رهبری و پشتیبانی ملت و با الهام گرفتن از خون شهدای عزیزمان در مقابل کشورهای غربی و اروپایی مدبرانه مذاکره کرد تا اینکه این مذاکرات در غالب طرح برجام شکل گرفت و در نهایت با عملی شدن این طرح ملت بزگ ایران به یک پیروزی تاریخی دست پیدا کرد.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی و صهیونیستها از این پیروزی بسیار ناراحت هستند، زیرا آنها، اولین کسانی بودند که نمی‌خواستند مذاکرات هسته ای با موفقیت به پایان برسد، اما علیرغم تمام کارشکنی های دشمنان برجام به فرجام رسید.

  فرماندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که تبعات و ثمرات این موفقیت بزرگ در حوزه های مختلف اقتصادی و نتایج مطلوب آن برای مردم نمود بیشتری داشته و سبب امنیت بیشتر کشور شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.