مدير كل استاندارد خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تا كنون تعداد 141 تاييديه ايمنی و كيفيت آسانسور توسط اين اداره كل صادر شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بجنورد، مهمان نواز افزود: تاييديه های آسانسور دارای اعتبار يكساله است و در صورت عدم انجام سرويس و نگهداری مستمر توسط شركت های مجاز و عدم بازرسي ادواری ساليانه توسط شركت های تاييدصلاحيت شده سازمان ملی استاندارد، مسئوليت حوادث و سوانح احتمالي به عهده مالكين و مديران ساختمان های دارای آسانسور و شركت طرف قرارداد سرويس و نگهداری آسانسور مربوطه خواهد بود.

وی اظهار داشت: عقد قرارداد نصب و راه اندازي و همچنين سرويس و نگهداري آسانسور تنها با شركت هاي معتبر و دارنده پروانه طراحي مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مجاز است.

مهمان نواز گفت: فهرست و مشخصات كليه شركتهای معتبر و دارنده پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور و وضعيت فعاليت در سايت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قابل دسترسی است.

وی خاطرنشان کرد: صدور گواهينامه پايان كار ساختمان‌‌های دارای آسانسور منوط به دريافت تأييديه مذكور از سوی اداره كل استاندارد استان و ارائه آن به شهرداری است.

گفتنی است: مالكين و مديران ساختمان ها می بايست پيش از اتمام تاييديه ايمنی و كيفيت آسانسور جهت انجام بازرسی ادواری و تمديد اعتبار تاييديه مذكور به اداره كل استاندارد مراجعه نمايند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.