قصد ما معرفی شهدای هنرمند است و از تمام اقشار جامعه برای همکاری در این زمینه دعوت به عمل می‌آوریم.

غلامرضا منتظری مدیرعامل سازمان بسیج هنرمندان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص اهداف برگزاری این کنگره ابراز داشت: یکی از اهداف اصلی برگزاری این کنگره، ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت است که به عنوان یک فرهنگ برتر و عزت‌آفرین برای ایران اسلامی در مقیاس بین‌المللی درآمده است. از اهداف دیگر این کنگره می‌توان به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ایجاد یک مرجع کلی از شهدای هنرمند الگوسازی شهدا و تحلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهداست.
 
وی ادامه داد: شهدا به عنوان پرچم عزت‌بخش باید بر بام اندیشه‌های ملت ایران به اهتزاز درآید و باید در مقابل عظمت انها سر تعظیم فرود آوریم. شهدا به عنوان یک الگوساز در جامعه هستند و ما باید همچون یک غواص در اقیانوس امن شهدا وارد شویم و مرواریدهای سعادت‌بخشی را به ساحل نیاز تقدیم کنیم.
 
عضو شورای سیاست‌گذاری کنگره 2 هزار شهید هنرمند افزود: ما در زمان برگزاری این کنگره بر آنیم تا این تفکر را اصلاح کنیم که شهدای هنرمند در طول هشت سال دفاع مقدس نقش حاشیه‌ای و تماشاگرانه‌ای داشته‌اند.
 
وی در پایان در مورد ادامه حرکت این کنگره در طول سال خاطرنشان کرد: این حرکت مسلما محدود به زمان برگزاری کنگره نخواهد بود و آثار و نتایج آن را در طول سال می‌شود مشاهده کرد. ما در این زمان آغازگر این حرکت هستیم و از اقشار مختلف جامعه برای همکاری در زمینه‌های مختلف دعوت به عمل می‌آوریم.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.