مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان از برگزاری جشنواره قرآنی با عنوان یادواره «حبیب امام و رهبری» ویژه مادران، دختران و دانشجویان طی دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازسنندج،قنبر موسی‌نژاد، با اشاره به برنامه‌های اجرایی این اداره در دهه فجر امسال، گفت: در این ایام جشنواره قرآنی ویژه مادران،دختران و دانشجویان با عنوان یادواره «حبیب امام و رهبری» برای مددجویان این اداره برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات فرهنگی اعم از کتابخوانی،قرآنی،علمی در ایام مبارک دهه فجر بین اعضای کانون‌های جوانان پیرو ولایت با محوریت انقلاب اسلامی و جهاد و شهادت برای مددجویان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان بیان کرد:مسابقات مقاله‌نویسی بین اعضای کانون جوانان پیرو ولایت با محوریت انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی افزود:اجرای نشست‌های تخصصی در کانون‌های ولایت با موضوع ولایت فقیه و رهبری و آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز در این ایام برگزار می‌شود.

موسی‌نژاد گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهدویت در مراکز فرهنگی و تربیتی ولایت، شرکت در مراسم غبارروبی مزار شهدا، اجرای دوره‌های آموزشی با موضوع انقلاب اسلامی و حمایت ارزش‌های اسلامی، اجرای برنامه و مراسمات طرح فلاح، ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی ویژه خانواده‌ها و مددجویان تحت حمایت و ... از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام دهه فجر است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.