ایلام؛

اعتراض 37داوطلب رد صلاحیت شده نمایندگی مجلس به هیات نظارت ایلام

رئیس دفتر هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام گفت: 37 داوطلب رد صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی این استان اعتراض خود را نسبت به رای صادره هیات نظارت در زمان قانونی، تحویل دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ یوسف امیدی اعلام کرد: نامزدهای رد صلاحیت شده و احراز صلاحیت نشده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه اصلی ایلام و دهلران طی روزهای 27، 28 و 29 دی ماه فرصت داشتند تا اعتراض خود را نسبت به رای صادره در خصوص رد صلاحیت و یا احراز نشدن صلاحیت خود در هیات نظارت استان ثبت و به هیات مرکزی نظارت ارائه دهند.

امیدی اضافه کرد: طی مدت تعیین شده 37 نفر با حضور در دفتر هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان اعتراض خود را نسبت به رد صلاحیت خود ثبت کردند ضمن اینکه تعدادی نیز با مراجعه به ورزشگاه تختی تهران اعتراض خود را اعلام کرده اند.

وی افزود: هیات مرکزی نظارت از امروز 30 دی تا 16 بهمن بمدت 17 روز به شکایت و اعتراض این افراد رسیدگی و در 17 بهمن ماه نظر خود را اعلام خواهد کرد.

دفتر هیات نظارت استان ایلام از مجموع این افراد، صلاحیت 46 داوطلب نمایندگی مجلس (36 نفر حوزه انتخابیه ایلام) و (10نفر حوزه انتخابیه دهلران) را تایید کرد و صلاحیت 40 نفر تایید نشد و صلاحیت 13 داوطلب نیز احراز نشد.
 
 
 
انتهای پیام/ی
برچسب ها: انتخابات ، نامزد ، مجلس ، رای ، صندوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.